![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
eğer müslüman kişi cennet ayetlerini duyunca içi nasıl huzur kaplıyorsa azap ayetlerii cehennemi duyunca irkilmesi korkması lazım bak güzel bir örnek: Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle. 1- Veyl o insanları çekiştirip kaş göz işaretleriyle alay edenlerin bütününe 2- Ve bir mal toplayıp hep onu sayana! 3- Malının, kendisini ebedi yaşatacağını sanır. 4- Hayır, andolsun ki, o Hutame'ye (cehenneme) atılacaktır! 5- Bildin mi Hutame nedir? 6- Allah'ın, tutuşturulmuş ateşidir 7- Ki, gönüllerin ta üstüne çıkar! 8- O (ateş), onların üstüne kapatılacaktır mutlaka, 9- Uzatılmış sütunlar içinde olarak. Bu ayet beni etkiler seni? burda mal mülk toplayıp insanlarla alay eden Müslüman ları uyaran bir insan bu ayeti okuyunca mal mülk toplayarak insanlarla alay edenleri uyaran bir ayet değilmi.. Alıntı:
|
Havas üstadları arasında çokca tartışılan bir konudur. Cevabını bir mümin cine sorsak daha açıklayıcı bir cevap almak mümkün
|
Alıntı:
|
Çok etkileyici. Onların da kendi yaşam alanlarına saygı duymak lazım fakat bunu herkes nasıl bilecek ki? Zaten onları tanıyan bilen insan çok az. Bu sorunlar hiç bir zaman bitmez ki.
|
Müslüman cinlerin böyle yapabildiğini bilmiyordum Allah bizi muhafaza buyursun. Belki faydalanırsınız diye size şöyle bir bilgi vermek istiyorum:
Tuvalete girmeden önce, eûzü-besmele çekilir. "Allahümme inni euzü bike mine'l-hubusi ve'l-habais" (Allah'ım! Erkek ve dişi şeytanlardan sana sığınırım) Çıktıktan sonra da şu dua okunur: "Ğufrâneke. Elhamdülillâhil-lezî ezhebe annil-ezâ *ve âfânî." (Benden sıkıntıyı gideren ve bana afiyet bahşeden Allah’a hamd olsun) Tuvalete girerken sol ayakla girilir. Çıkarken de sağ ayakla çıkılır. Bevl ederken önümüz veya arkamız kıbleye gelecek şekilde durulmaz. Konuşulmaz, birşey yenilmez. |
Alıntı:
+Ey cevaş bana ALLAH rızası için doğruyu söyle sizlerin sayısı nedir -Cevaş diyorki. Gökyüzünden bir toplu igne atsan bir cine değer. En dogrusunu ALLAH bilir. benim kaynaklardan okuduğum ve aklımda kalan, cinlerin insanlardan 9 kat fazla oldugu Meleklerinde cinlerden 9 kat fazla olduğu.. Sorunun cevabına gelince, İslam ahlakı ve peygamber ögretisi bize bunu rahat cevaplıyor.. Her işde besmele çekmek yeterlidir. Ahlaki yönden,Senin olmayan,sana ait olmayan,hiç bir yere gitme ,alma. gitmek ve almak mecburiyetin de isen Selam ver izin iste. Her işe besmele ile başla. En önemlisi uyarı vermek. sonuçda cinler de de nefs vardır nefs olmasa .Kıyamet de sorguya çekilmezler. Ayetde ne diyor. "Andolsun, cehennemi cinnlerden ve insanlardan, (kâfirlerin) tümüyle dolduracağım" (hûd119).. Ve en güzel korunma Evden çıkarken Ayetel kursi okumakdır. eve girerken ev boş dahi olsa selam ver ihlas suresi oku. selam verdiğin an rahmaniler selamını alır, sufliler kaçmaya başlar .ihlas suresini okudunmu rahmet melekleri eve gelir ve rahmet meleklerinin olduğu yerde sufliler duramaz. ve bir hadisde ALLAH RASULU SEVGİLİ PEYGAMBERİM ŞÖYLE BUYURMUŞTUR:Bir toplumda helal ler çignenip haramlara dalınırsa ALLAH o topluma cinleri şeytanları musallat eder.. çünkü ALLAH bir kuluna musallat izni verdi ise o kulun üzerindeki koruyucu melekleri çeker ve açık hedef olur. o yüzden haram ve helal konusuna çok dikkat etmek lazım,büyük konuşmamak lazım.Peygamberimiz ne diyordu, Evinizde bir yılan görürseniz ona 3 gün müsade edin çıkması için çıkmaz gitmez ise onu öldürün, bu yüzden öncelik UYARI YAPILMASI LAZIM. Geçen bir hastaya gittim, kadın anlatıyor annem beni sallarken ufak bir yılan gelmiş, kadın çocuk var git şurdan diye ayagıyla hafif ileriye atmış,ufakdan zersenişda bulunmuş gitmeyince öldürmüş. sonra kadın rahatsızlanmış, bir hocaya gitmişler öldürdüğü yılan yavrusu dişi bir cin miş ve kabilesi kızdığı için musallat olmuş, hoca kabilenin liderine demiş ki: - kadın önce UYAR mış neden uyarıyı dinlememiş? bu yüzden kabilenin haklılık olayı bitmiş ve musallatı çekmişler.. Arkadaşlar, cinler alemini basite almayın sadece kuran ve sünnetin gücünü ön plana alın! Bazıları kafasına göre keserim öldürürm şöyle yaparım böyle yaparım der.. Düşünsenize bir aşiretsiniz ve bir bireyiniz öldürülüyor. aşiret olarak öldürene öldürtene kin nefret duymazmısınız? Besmele ile başlayın Şükür ile bitirin. |
En dogrusunu ALLAH bilir. benim kaynaklardan okuduğum ve aklımda kalan, cinlerin insanlardan 9 kat fazla oldugu Meleklerinde cinlerden 9 kat fazla olduğu..
Bu paragrafa özellikle sayı konusuna takılmıyalım, 9 kat fazla olan melekler hangi özellikle hangi melek tahifesi olduklarını bilmiyorum. belkide insan ve cinden sorumlu meleklerdir,veya günümü havas kitaplarının tercüme hatasıda olabilir. En dogrusunu ALLAH bilir.Çünkü Melek sayısını belirtmek ALLAH ın ALİM SIFATINI ÜZERİMİZE ALMAK DIR BUDA ŞİRK TİR. ALLAH IN SIFATLARINI HİÇ BİR ŞEKİLDE BİR BEŞERDE GÖREMEZSİNİZ. NEZAMAN Kİ ALLAH IN BİR SIFATINI BİR BEŞERE YÜKLERİSEK ŞİRKDEN BİR KALE ÖRMÜŞ OLURUZ. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com