Tekil Mesaj gösterimi
  #1  
Alt 26.05.18, 02:35
Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
💎Sin Sin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
💫 Güvenilir 💫
 
Üyelik tarihi: 19.08.14
Bulunduğu yer: Irak
Mesajlar: 2,205
Etiketlendiği Mesaj: 1557 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Kansızlık için tecrübe edilmiş yöntem

KANSIZLIK İÇİN TARİF
Arpa = 2 paket (500gr) Fiyatı :5 lira
Kara Üzüm = 1 kg civarı Fiyatı : 18 lira
Kına Kına = 50 gr demir hindi Fiyatı : 8 lira
Ortalama fiyatı : 30 lira kadardır (bu benim aldığım yerdeki fiyatlar.Haliyle her yerde aynı olmayabilir.Ama bundan daha fazla fiyat çıkarırlarsa dikkatli olun diye ekstra fiyat bilgisi vermek istedim. )
Yapılışı : Tüm malzemeler yıkanıp , 7 litre su konularak düdüklü tencerede 20 dakika pişirilir.Sonra kevgirden ya da süzgeçten geçirilir.Soğuduktan sonra buzdolabında muhafaza edilir.(10 gün içinde tüketilmesi tavsiye ediliyor.Sonra mayalanmaya yani ekşimeye başlıyor.)
7 litre çok demeyin.Çünkü bunun buharlaşma ve kevgirdeki kaybı da düşünülünce 1 litresi gidiyor zaten
Kullanımı : Sabah ve akşam 1 su bardağı içine 1 kaşık pekmez konularak tüketilir.
NOT: Doktorlar hemoglobin yani kan değerini yükseltmek için kimyasal dediğimiz o küçük cam şişedeki tentürdiyota benzeyen kırmızı bir sıvı verirler.Benim kanım düşük olduğu dönemlerde bile inanın bir kere bile kullanmadım.O zamanlar doktorlara itiraz etme gücüm pek yoktu.Onlar reçeteye yazıyordu ben de ihtiyacı olan insanlara ulaşmasını sağlıyordum.Çünkü bu sıvı kan değerlerini istenilen düzeye getirmediği gibi , hem tadı hem kokusu gerçekten berbat bir de kimyasal bir ürün olduğu gibi ; bir de kalıcı kilo alınımını gibi yan etki oluşturuyordu ne yazık ki !
Kan değerinin düşüklüğü ile beraber ,genelde demir eksikliği de baş gösterir. Doktorlar bir de demir için iğne verirler.Demir eksikliğinin düzeyine göre ; genelde ayda bir olacak şekilde en az 6 ay vurulmasını isterler.Sonra yine ölçüm isterler.Eksiklik devam ediyorsa iğneye devam derler.Ben 6 ay kadar kullanmıştım.
Sonra kimyasala olan şeyleri kabul etmemeye başladım.O zamanlar şimdiki bilincim olmasa da bir şeylerin yanlış olduğu ufak ufak beynimde algı olarak oluşmaya başlamıştı demek ki !
Rahmetli dedemin önerisi ile KANSIZLIK tarifini yaptım.Tadı aynı kayısı kompostosu gibidir.İçimi inanın çok rahattır.Ve kilo alımı da asla söz konusu bile değildir.Bunu yukarıdaki tarife göre kullandım.Bitene kadar günde 2 bardak şekilde içiyorsunuz.Aç ya da tok nasıl istiyorsanız.İnanın kan değerlerim bir anda öyle yükselmişti ki .Kan ile birlikte demir eksikliğim de o oranda artmıştı.Ama şunu vurgulamak isterim.Bu tarif öncelikle kan yani hemoglobin değerinizin yükseltimine katkı sağlıyor.
Aslında bayanların bu tarifi yılda 2-3 kez tekrarlaması uygundur.Her ay regl dönemlerinin getirdiği kansızlık için de ekstra zindelik verecektir.Ben kan seviyem iyi olsa da ; vücudumun istediğini hissettiğim anda uyguluyorum.

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148