Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > Sağlık & Şifa > Tıbbı Nebi


Kansızlık için tecrübe edilmiş yöntem


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 26.05.18, 02:35
Sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
💫 Güvenilir 💫
 
Üyelik tarihi: 19.08.14
Bulunduğu yer: Irak
Mesajlar: 2,205
Etiketlendiği Mesaj: 1557 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Kansızlık için tecrübe edilmiş yöntem

KANSIZLIK İÇİN TARİF
Arpa = 2 paket (500gr) Fiyatı :5 lira
Kara Üzüm = 1 kg civarı Fiyatı : 18 lira
Kına Kına = 50 gr demir hindi Fiyatı : 8 lira
Ortalama fiyatı : 30 lira kadardır (bu benim aldığım yerdeki fiyatlar.Haliyle her yerde aynı olmayabilir.Ama bundan daha fazla fiyat çıkarırlarsa dikkatli olun diye ekstra fiyat bilgisi vermek istedim. )
Yapılışı : Tüm malzemeler yıkanıp , 7 litre su konularak düdüklü tencerede 20 dakika pişirilir.Sonra kevgirden ya da süzgeçten geçirilir.Soğuduktan sonra buzdolabında muhafaza edilir.(10 gün içinde tüketilmesi tavsiye ediliyor.Sonra mayalanmaya yani ekşimeye başlıyor.)
7 litre çok demeyin.Çünkü bunun buharlaşma ve kevgirdeki kaybı da düşünülünce 1 litresi gidiyor zaten
Kullanımı : Sabah ve akşam 1 su bardağı içine 1 kaşık pekmez konularak tüketilir.
NOT: Doktorlar hemoglobin yani kan değerini yükseltmek için kimyasal dediğimiz o küçük cam şişedeki tentürdiyota benzeyen kırmızı bir sıvı verirler.Benim kanım düşük olduğu dönemlerde bile inanın bir kere bile kullanmadım.O zamanlar doktorlara itiraz etme gücüm pek yoktu.Onlar reçeteye yazıyordu ben de ihtiyacı olan insanlara ulaşmasını sağlıyordum.Çünkü bu sıvı kan değerlerini istenilen düzeye getirmediği gibi , hem tadı hem kokusu gerçekten berbat bir de kimyasal bir ürün olduğu gibi ; bir de kalıcı kilo alınımını gibi yan etki oluşturuyordu ne yazık ki !
Kan değerinin düşüklüğü ile beraber ,genelde demir eksikliği de baş gösterir. Doktorlar bir de demir için iğne verirler.Demir eksikliğinin düzeyine göre ; genelde ayda bir olacak şekilde en az 6 ay vurulmasını isterler.Sonra yine ölçüm isterler.Eksiklik devam ediyorsa iğneye devam derler.Ben 6 ay kadar kullanmıştım.
Sonra kimyasala olan şeyleri kabul etmemeye başladım.O zamanlar şimdiki bilincim olmasa da bir şeylerin yanlış olduğu ufak ufak beynimde algı olarak oluşmaya başlamıştı demek ki !
Rahmetli dedemin önerisi ile KANSIZLIK tarifini yaptım.Tadı aynı kayısı kompostosu gibidir.İçimi inanın çok rahattır.Ve kilo alımı da asla söz konusu bile değildir.Bunu yukarıdaki tarife göre kullandım.Bitene kadar günde 2 bardak şekilde içiyorsunuz.Aç ya da tok nasıl istiyorsanız.İnanın kan değerlerim bir anda öyle yükselmişti ki .Kan ile birlikte demir eksikliğim de o oranda artmıştı.Ama şunu vurgulamak isterim.Bu tarif öncelikle kan yani hemoglobin değerinizin yükseltimine katkı sağlıyor.
Aslında bayanların bu tarifi yılda 2-3 kez tekrarlaması uygundur.Her ay regl dönemlerinin getirdiği kansızlık için de ekstra zindelik verecektir.Ben kan seviyem iyi olsa da ; vücudumun istediğini hissettiğim anda uyguluyorum.

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 29.05.18, 08:48
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 28.04.15
Bulunduğu yer: Nefes Aldığım Yerde
Mesajlar: 14,693
Etiketlendiği Mesaj: 906 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Kansızlık
5 yumurta kabuğu dövülür üzerine 4 adet limon sıkılarak kabuklar eriyene kadar bekletilir.
Bal ile karıştırılıp günde birer parça yenilir.

__________________
Sözün kıymetini '' Lal'' olandan,
Ekmeğini kıymetini ''Aç '' olandan,
Aşkın kıymetini ''Hiç'' olandan öğren..

Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 21.06.18, 17:35
Üye
 
Üyelik tarihi: 16.04.18
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 75
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Allah razı olsun.
İhtiyacı olanlar var çevremde onlarla paylaşacağım.

Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 17.11.18, 10:21
Üye
 
Üyelik tarihi: 24.10.17
Bulunduğu yer: nevşehir
Mesajlar: 93
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Allah razı olsun Bildiğimiz kına mı acaba
bir de demir hindi nedir?

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 23.12.18, 01:13
Üye
 
Üyelik tarihi: 02.11.18
Bulunduğu yer: Hollanda
Mesajlar: 36
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Klavyenin ellerine yapışma korkusu yaşayan arkadaşlar için kendim araştırdım ve resimlerini ekledim hatta ve hatta hemen hemen tüm aktarlarda rahatlıkla bulunabileceğini de öğrendim. Bu arada klavye de benim ellerime yapışmadı bilginiz olsun.

Kına Kına bitkisi bu arkadaşlar



Bu da Demirhindi



Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 04.01.19, 15:38
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 03.12.18
Bulunduğu yer: H
Mesajlar: 1,303
Etiketlendiği Mesaj: 148 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Teşekkürler, bir dönem bende kansızlık vardı sürekli üşüyordum, sonra her sabah yarım çay bardağı üzüm pekmezi içtim 2 hafta sonra kışın atkısız beresiz önüm açık gezdim, pekmez de mucizevi bir besin

Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 05.05.19, 16:19
 
Üyelik tarihi: 08.02.19
Bulunduğu yer: samsun
Mesajlar: 146
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Allah razı olsun.Nasip olursa ürünleri aldım bugün hazırlayacağım .


Ayrıca:

Kansızlık
5 yumurta kabuğu dövülür üzerine 4 adet limon sıkılarak kabuklar eriyene kadar bekletilir.
Bal ile karıştırılıp günde birer parça yenilir.Bu tarifi ben kalp amaliyatı olduğum zaman göyüs kafes kamiklerimin bir an önce kaynaması içişn yapmıştım faydasınıda gördüm.ben kamiklerin kaynaması diye biliyorum asıl amaç o.

Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 01.05.20, 16:41
Swordsfish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 24.10.19
Bulunduğu yer: TR
Mesajlar: 2,487
Etiketlendiği Mesaj: 78 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

kuru kara üzüm alıp normalde yesen zaten iş görüyor deniyor.

__________________
-Eğer duanız olmasa RABBİMİN katında ne ehemmiyetiniz var.
-Başınıza gelen her musibet kendi yapıp ettikleriniz yüzündendir;kaldı ki Allah birçoğunu da bağışlar.
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 05.05.20, 05:54
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 05.05.20
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 814
Etiketlendiği Mesaj: 30 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Bizzat 3 kisiye verdim hatta kendim.yaptim
Akrabamdi.bu tarifi 6 ayda degil... 3 seferde islem tamam. 1.5 ay gecmeden kan degerleri cok iyi cikmisti.doktor bile sasirmis bu kadar kisa zamanda duzelmesine.

Ama.benim.kullandigim.malzeme farkliydi.
Arpa ok..
Keci boynuzu pekmezi.
Keci boynuzunun kendisi.
Kara uzum ( antep karasi die gecer )

Birde ilave olarak 20 adet kavrulmamis bademi toz haline getirip her sabah 1 bardak sute ilave edin icin.
Ve hergun antep karasi uzumden bir avuc yiyin.
Ve yine her gece karadut ozunden 1 ye.ek.kasigi yiyin.
40 gine kalmaz alllahin izni ile.kurtulursunuz

Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 06.08.20, 12:48
Üye
 
Üyelik tarihi: 07.09.19
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 42
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Allah razı olsun kardeşim bu dertten ben de kız kardeşim de çekiyoruz bunu uygulayacağız

Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
edilmis, icin, kansizlik, tecrube, yontem


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Fatiha-ı Şerife-nin Sırları ve Havassları Adalet Sure ve Ayet Havasları 57 08.12.24 22:22
Zikir saatleri - Utarid Saati Mentalakon Sorularınız 15 02.10.24 19:28
Dua ve Sağlık HavasHoca Dualar & Dua Kardeşliği 4 15.09.24 16:56
Hangi Sure Ne için Kaç Defa Okunur? HeartLess Sure ve Ayet Havasları 3 14.06.17 18:56


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com