Alıntı:
kozalak Nickli Üyeden Alıntı
merhabalar, riyazat konusunda detaylı bilgisi olan varmı acaba ? hayvansal gıdaları(süt, peynir, yumurta, yoğurt vs) hiç tüketmemek mi olabildiğince azaltmak mı yoksa aynı besini (örneğin hurma veya zeytin) düzenli olarak eşit miktarda yemekmi gerekiyor ?
|
Riyazat özü ne niyeti itibariyle mideyi değil nefsi terbiye etmektir. Hayvansalların tümünden uzak kalman gerek hangi niyet ile yaparsın bilemeyiz ama gıdalar nefsi azdıran en büyük etkenkerdir. O nedenle yaz ayında olfuğumuz için çeşit çeşit sebze ve meyve var. Kuru ekmek bir miktar çok dayanamazsan açlığa diyebilirsin. hurma veya zeytin ile niyetine besmele çekebilirsin. Adet olan hurma zeytin vb nimetleri 3-5-7 sayılarınca tüketein. 21 günden sonra vücuda hayvansal girmediği için daha naif daha fazla düşünen az konuşan biri olarak çıkacaksınız. Allah mübarek etsin niyetinizi şimdiden