Tekil Mesaj gösterimi
  #5  
Alt 30.05.21, 19:30
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
☆Yusufiyeli Yusufiyeli isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,911
Etiketlendiği Mesaj: 550 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
1915 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Güneşin doğuş ve batış vakitlerinde 7 dk, öğle vaktinde 5 dk, ikindi vaktinde 4 dakikalık bir temkin uygulaması varmış.
Meteorolojinin uygulamasında güneş doğuş vakti 05.49, diyanetin uygulamasında 05.42 olarak belirtilmiş.
Değerli kardeşim benim kayınbiraderim Diyanette müfettişlik dahil bir çok vazife deruhte etti hatta bir ara Diyanet işleri başkanlığına ismi geçiyordu siyasi sebeplerden ötürü olamadı neyse şu anda emekli . Kendisini arkadaşın bu suali üzerine aradım bana kesinlikle temkin uygulaması olmadığını söyledi. Yani Güneşin doğuş ve batış saatlerinde Diyanet takvimi açısından bir temkin uygulaması mevcut değil. Hasıl-ı Kelam Güneş:4:45 diyorsa 4:45 te güneş doğuyor, bu saatten sonra Sabah Namazı kılınmaz demek. Batış içinde aynı herhangi bir temkin payı veyahut ihtiyat payı mevcut değil.

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148