Aşk acısı çekiyorum ve unutmak istiyorum
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım
Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.
Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
|