Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Aşk acısı çekiyorum ve unutmak istiyorum

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 14.09.22, 11:17
Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.17
Bulunduğu yer: Bilecik
Mesajlar: 55
Etiketlendiği Mesaj: 20 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Aşk acısı çekiyorum ve unutmak istiyorum

Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım

Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.

Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 14.09.22, 12:04
sancar1979 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 17.05.22
Bulunduğu yer: tabaka-i beşeriye
Mesajlar: 1,075
Etiketlendiği Mesaj: 30 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Akin5421 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım

Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.

Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
kardes club e hosgeldin ,

forumda bir kac uygulama var, arama bölümünden arayabilirsiniz

__________________
Kader gayrete asiktir
----------------------------------------------------
"Hakikat aramakla bulunmaz, lâkin bulanlar hep arayanlardır"

Korkunç bir kurban bayramı olan kıyamet günü, inananlara bayram günüdür, öküzlere ölüm günü.
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 14.09.22, 13:12
 
Üyelik tarihi: 24.10.20
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 351
Etiketlendiği Mesaj: 9 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Akin5421 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım

Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.

Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
Geri gelmesi için yaptığınız zikirler felan varsa onları bırakın.Ya latif zikrini çekmeye başlayın size iyi gelecektir.

Unutmak için de site de uygulamalar vardı.

Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 14.09.22, 14:17
Mikail23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 22.10.21
Bulunduğu yer: Belçika
Mesajlar: 528
Etiketlendiği Mesaj: 10 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Allah yardimcin olsun ask acisi çok zordur, buna kara sevda denir
Esmaul husnalardan sanirim el evvelu veya el ahiru çekilebilir

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 14.09.22, 20:05
 
Üyelik tarihi: 05.01.19
Bulunduğu yer: koyna
Mesajlar: 107
Etiketlendiği Mesaj: 21 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Güzel bir Dua var : Allahım senden başka kimin sevgisi var ise kalbimden çıkart.

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 14.09.22, 20:40
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 07.07.21
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 678
Etiketlendiği Mesaj: 11 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Akin5421 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım

Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.

Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
Sakın öyle deme daha kötüleri gelir başına bizzat ben yaşıyorum zamanında o kadar çok dua o kadar çok Dilek duası okudum ki olmayınca olmuyor kendimi perişan ettiğime psikolojik sağlığımı bu kadar üzdüğüme üzülüyorum şuanda başka ağır imtihanlarla uğraşıyorum öncelikle Allah’a sağlığın için dua et akıl sağlığın için dua et kendini kaptırma üzme yine de çok sevip istiyorsan kendini kaybetmeden duanı yine et

Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 14.09.22, 20:44
BLueSea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 01.12.18
Bulunduğu yer: izmir
Mesajlar: 1,304
Etiketlendiği Mesaj: 176 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Akin5421 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım

Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.

Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
Allah yardımcınız olsun . Bu da geçecek emin olun, sonrada aşk denen şeyin ne kadar boş zırva birseyden ibaret olduğunu anlicaksiniz. Hayatta çok daha önemli değerli şeyler olduğunu goruceksiniz...

Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 14.09.22, 23:15
 
Üyelik tarihi: 02.12.21
Bulunduğu yer: Biryer
Mesajlar: 435
Etiketlendiği Mesaj: 35 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ByWinner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geri gelmesi için yaptığınız zikirler felan varsa onları bırakın.Ya latif zikrini çekmeye başlayın size iyi gelecektir.

Unutmak için de site de uygulamalar vardı.
Ya latif zikrinin faydasi nedir bu konuda merak ettim de yanitlayabilirseniz sevinirim

Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 15.09.22, 06:25
Üye
 
Üyelik tarihi: 18.12.19
Bulunduğu yer: Bucak
Mesajlar: 94
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

ALLAHİN sevgili kulu ilk once tovbe et sonra kurani kerim oku gunde 5 sayfa 10 sayfa .... Okuyabildigin kadar namazlarini kilmaya dene yanlis kilsanda namazini terk etme dilinden La ilahe illallah eksik etme

Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 15.09.22, 14:06
 
Üyelik tarihi: 24.10.20
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 351
Etiketlendiği Mesaj: 9 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Burcu89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ya latif zikrinin faydasi nedir bu konuda merak ettim de yanitlayabilirseniz sevinirim
Rahatlık ve iç huzur oluşuyor.Kişiyi düşünmeyi bırakıyorsun çok da umrunda olmuyor.Kasvet hali gidiyor.Huzurlu oluyorsun.

Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
ask acisi, ask acisi cekiyorum, unutmak istiyorum


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Baş parmak, işaret parmağı ve Orta parmak mide bağlantısı Bonus1269 Tıbbı Nebi 2 18.04.23 22:29
Kuyruk acısı Swordsfish Hayat Dersleri & Hikayeler 2 22.09.22 21:53
Aşk acısı mı çekiyorsun? Gercek General Celb & Muhabbet & Kısmet 5 02.05.19 14:40
Aşk acısı çekenlerin hükmü. PARADOX Hayat Dersleri & Hikayeler 5 02.05.19 14:14


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com