![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım
Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim. Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
forumda bir kac uygulama var, arama bölümünden arayabilirsiniz
__________________
Kader gayrete asiktir ---------------------------------------------------- "Hakikat aramakla bulunmaz, lâkin bulanlar hep arayanlardır" Korkunç bir kurban bayramı olan kıyamet günü, inananlara bayram günüdür, öküzlere ölüm günü. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Unutmak için de site de uygulamalar vardı. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Allah yardimcin olsun ask acisi çok zordur, buna kara sevda denir
Esmaul husnalardan sanirim el evvelu veya el ahiru çekilebilir |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Güzel bir Dua var : Allahım senden başka kimin sevgisi var ise kalbimden çıkart.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
ALLAHİN sevgili kulu ilk once tovbe et sonra kurani kerim oku gunde 5 sayfa 10 sayfa .... Okuyabildigin kadar namazlarini kilmaya dene yanlis kilsanda namazini terk etme dilinden La ilahe illallah eksik etme
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
![]() |
| Etiketler |
| ask acisi, ask acisi cekiyorum, unutmak istiyorum |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Baş parmak, işaret parmağı ve Orta parmak mide bağlantısı | Bonus1269 | Tıbbı Nebi | 2 | 18.04.23 22:29 |
| Kuyruk acısı | Swordsfish | Hayat Dersleri & Hikayeler | 2 | 22.09.22 21:53 |
| Aşk acısı mı çekiyorsun? | Gercek General | Celb & Muhabbet & Kısmet | 5 | 02.05.19 14:40 |
| Aşk acısı çekenlerin hükmü. | PARADOX | Hayat Dersleri & Hikayeler | 5 | 02.05.19 14:14 |