Alıntı:
Akin5421 Nickli Üyeden Alıntı
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım
Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.
Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
|
Geri gelmesi için yaptığınız zikirler felan varsa onları bırakın.Ya latif zikrini çekmeye başlayın size iyi gelecektir.
Unutmak için de site de uygulamalar vardı.