Alıntı:
Akin5421 Nickli Üyeden Alıntı
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım
Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.
Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
|
Sakın öyle deme daha kötüleri gelir başına bizzat ben yaşıyorum zamanında o kadar çok dua o kadar çok Dilek duası okudum ki olmayınca olmuyor kendimi perişan ettiğime psikolojik sağlığımı bu kadar üzdüğüme üzülüyorum şuanda başka ağır imtihanlarla uğraşıyorum öncelikle Allah’a sağlığın için dua et akıl sağlığın için dua et kendini kaptırma üzme yine de çok sevip istiyorsan kendini kaybetmeden duanı yine et