Alıntı:
Akin5421 Nickli Üyeden Alıntı
Selamün aleyküm hocalarım ve arkadaşlarım
Bunları yazmak çok zor. Hiç bir zaman gelmeyecek bir insanı veya gelse bile evlilik olamayacak bir insanı unutmak için bildiğiniz bir dua varmı?. İnanın aklımdan çıkartamıyorum. Kaç ay oldu. Çıldırmak üzereyim.
Yardımlarınız için şimdiden tesekkur ederim.
|
Allah yardımcınız olsun . Bu da geçecek emin olun, sonrada aşk denen şeyin ne kadar boş zırva birseyden ibaret olduğunu anlicaksiniz. Hayatta çok daha önemli değerli şeyler olduğunu goruceksiniz...