Alıntı:
Sotis Nickli Üyeden Alıntı
Son 1 haftadır yasadiklarimi tam anlamlandiramadim.Bilen ve yol gösteren kıymetli hocalarım olursa sevinirim.
Bir gece yarısı kolumu sallaya sallaya uyandırdılar
Bir gece yarısı odamda 3 araliksiz fisilti
Salonda en az 15-20 ayrı fısıltı şeklinde konuşmalarla uyandım.
Odamdakiler aralıksız işlem işlem diye fisildadilar.Salondakileri anlamadim.
Bir akşam kendimden inanılmaz kötü kokular geldi.Benden başka kimse duymadı takribi 3 saat ölü et kokusu gibi.Sonra tertemiz.
Evde aksamlari bolca tikirti mevcut ama dolaplara vuruluyor gibi.
Canli okunduğu halde ve canlı Kabe uyurken açık olduğu halde tıkırtilar azalmadı.
Birde uyandırıldım yüksek sesle “La ilâhe illalah” dendi.
|
Yatmadan önce tertemiz abdest alıp Ayetel Kürsi koruması yapıp her gün uyu bu geçici uzaklaştırır varlık rahatsız ediyorsa mutlaka koruma yaptırmanız lazım
__________________
Ya ALLAH
La ilâhe illallâh
Yâ bâkî entel bâkî
2023..(Saff - 8)..2053
Hayat akıp gidiyor. Ertelemek, zaman kaybından başka bir şey değil. Sonrası olur da, sen olur musun acaba...?
|