Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Gece beni uyandırıyorlar, fısıltı şekilde konuşmalar ve kötü koku var

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 06.02.24, 03:13
Acemi
 
Üyelik tarihi: 14.09.22
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 27
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Gece beni uyandırıyorlar, fısıltı şekilde konuşmalar ve kötü koku var

Son 1 haftadır yasadiklarimi tam anlamlandiramadim.Bilen ve yol gösteren kıymetli hocalarım olursa sevinirim.
Bir gece yarısı kolumu sallaya sallaya uyandırdılar
Bir gece yarısı odamda 3 araliksiz fisilti
Salonda en az 15-20 ayrı fısıltı şeklinde konuşmalarla uyandım.
Odamdakiler aralıksız işlem işlem diye fisildadilar.Salondakileri anlamadim.
Bir akşam kendimden inanılmaz kötü kokular geldi.Benden başka kimse duymadı takribi 3 saat ölü et kokusu gibi.Sonra tertemiz.
Evde aksamlari bolca tikirti mevcut ama dolaplara vuruluyor gibi.
Canli okunduğu halde ve canlı Kabe uyurken açık olduğu halde tıkırtilar azalmadı.
Birde uyandırıldım yüksek sesle “La ilâhe illalah” dendi.

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 06.02.24, 07:49
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,018
Etiketlendiği Mesaj: 5234 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Sotis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Son 1 haftadır yasadiklarimi tam anlamlandiramadim.Bilen ve yol gösteren kıymetli hocalarım olursa sevinirim.
Bir gece yarısı kolumu sallaya sallaya uyandırdılar
Bir gece yarısı odamda 3 araliksiz fisilti
Salonda en az 15-20 ayrı fısıltı şeklinde konuşmalarla uyandım.
Odamdakiler aralıksız işlem işlem diye fisildadilar.Salondakileri anlamadim.
Bir akşam kendimden inanılmaz kötü kokular geldi.Benden başka kimse duymadı takribi 3 saat ölü et kokusu gibi.Sonra tertemiz.
Evde aksamlari bolca tikirti mevcut ama dolaplara vuruluyor gibi.
Canli okunduğu halde ve canlı Kabe uyurken açık olduğu halde tıkırtilar azalmadı.
Birde uyandırıldım yüksek sesle “La ilâhe illalah” dendi.
durum pek hoş görünmüyor, özellikle kötü koku gelmesi, eger psikolijik bir sıkıntin yoksa ve eger yanlis algılama değilse hic iyi değil

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 10.02.24, 08:16
Acemi
 
Üyelik tarihi: 14.09.22
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 27
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Psikolojik hiç bir sıkıntım yok hatta moralimi her zaman yüksek tutmaya çalışıyorum.Baska bir forum konusunda sizin yazdiginiz tüm sihirleri baglari cozme dua yi okudum.Her an başka cabadayim.Sizin onereceginiz ne varsa uygularım Hocam

Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 10.02.24, 10:22
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,018
Etiketlendiği Mesaj: 5234 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Sotis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Psikolojik hiç bir sıkıntım yok hatta moralimi her zaman yüksek tutmaya çalışıyorum.Baska bir forum konusunda sizin yazdiginiz tüm sihirleri baglari cozme dua yi okudum.Her an başka cabadayim.Sizin onereceginiz ne varsa uygularım Hocam
baska bir forumda ben yokum, benim bulundugum tek forum burasi daha acik olarak sosyal medyada oldugum tek yer burasi, o yuzden baska forumlarda benim verdigim dua ve uygulama yok,
kendi kendine yapabilecegin bir durum değil...

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 10.02.24, 20:52
Acemi
 
Üyelik tarihi: 14.09.22
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 27
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Hocam Başka forum derken konu demek ıstedım .Malum kafamı toplayamadıgımdan kelımelerı doğru secemıyorum.Baska konularda onerılmıs olan duaları edıyorum yol bulmaya çalışıyorum ama henüz bulamadım.Imas Hocam nasıl bır yol ızlemelıyım yardımcı olursanız sevinirim

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 10.02.24, 22:25
La Tahzen12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefalı Üye
 
Üyelik tarihi: 17.01.21
Bulunduğu yer: Yaradanın Rahmetinde
Mesajlar: 3,160
Etiketlendiği Mesaj: 111 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

kabe canlı derken heralde tlftan tvden açtığınız sure duaları dinliyorsunuz çıplak sesle okunmasa günlük hatme dinleyin tesirsiz ilaveteb piskoloji bakımından tv tlf ses görsel olarak bi cihaz açıksa rem uykusuna girersiniz beyniniz size oyun oynar

uyurkende uykudan uyanırkende rem uykusuna geçiş olabilir . bu piskoloji adı
havas terimi ile yakazaya geçiyor olabilirsiniz veyahut
mistik çalışmalar yapıyorsanız bilinçsizce yol gösteren olmasadan bu gibi durumlar olağan

__________________
Resulullah sav buyurduki 'herkim kendisine fayda veya zarar giderdigine inanarak muska takarsa Allah onun hayatta hiçbir işini tamamlamasın başka bi rivayette ise 'kim muska veya temime takarsa Allah'a şirk koşmuştur . (Ahmed. 17372 ,Ahmed 16781.Elbani 492.)
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 10.02.24, 23:24
Teyrebaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 25.10.22
Bulunduğu yer: Alem-i Lahutiye
Mesajlar: 3,505
Etiketlendiği Mesaj: 259 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Sotis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Son 1 haftadır yasadiklarimi tam anlamlandiramadim.Bilen ve yol gösteren kıymetli hocalarım olursa sevinirim.
Bir gece yarısı kolumu sallaya sallaya uyandırdılar
Bir gece yarısı odamda 3 araliksiz fisilti
Salonda en az 15-20 ayrı fısıltı şeklinde konuşmalarla uyandım.
Odamdakiler aralıksız işlem işlem diye fisildadilar.Salondakileri anlamadim.
Bir akşam kendimden inanılmaz kötü kokular geldi.Benden başka kimse duymadı takribi 3 saat ölü et kokusu gibi.Sonra tertemiz.
Evde aksamlari bolca tikirti mevcut ama dolaplara vuruluyor gibi.
Canli okunduğu halde ve canlı Kabe uyurken açık olduğu halde tıkırtilar azalmadı.
Birde uyandırıldım yüksek sesle “La ilâhe illalah” dendi.
Yatmadan önce tertemiz abdest alıp Ayetel Kürsi koruması yapıp her gün uyu bu geçici uzaklaştırır varlık rahatsız ediyorsa mutlaka koruma yaptırmanız lazım

__________________
Ya ALLAH
La ilâhe illallâh
Yâ bâkî entel bâkî


2023..(Saff - 8)..2053

Hayat akıp gidiyor. Ertelemek, zaman kaybından başka bir şey değil. Sonrası olur da, sen olur musun acaba...?
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 12.02.24, 01:22
Acemi
 
Üyelik tarihi: 14.09.22
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 27
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Evet ınternetten Canlı Kabe yı acıyorum.Gece namazları ve 10 rekat tespih namazı kılıyorum.Uzerımde koruyucu taşıyorum.Onlara rağmen bu kadar ugrasıyorlar.Gunluk dualarım var 1-2 saat aralıksız dua ediyorum ve mutlaka sabah akşam 8 ayetel kürsü-8.cisi ellere ufleyerek uzerime her yere sürüyorum.Konularda Hocalarımızın yazdığı bu konuyu çözebileceğini düşündüğüm -hissettiğim dualarıda okuyorum.
Ama bir türlü kökünden çözüp bitiremiyorum.

Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Büyü yapanların durumu ! H3roglif Nazar ve Büyü Uygulamaları 5 25.05.26 23:42
Çocuklarda büyü ve musallat durumu hasanzubeyr Sorularınız 14 03.05.23 21:41
islamda sevgili olma durumu Fatihsutan Sorularınız 4 26.11.22 18:19
Balgami mizacın hal ve psikolojik durumu Zen Tıbbı Nebi 0 02.09.20 00:02
Trans Durumu Tuana Astral Seyahat 5 29.12.19 03:21


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com