Evet ınternetten Canlı Kabe yı acıyorum.Gece namazları ve 10 rekat tespih namazı kılıyorum.Uzerımde koruyucu taşıyorum.Onlara rağmen bu kadar ugrasıyorlar.Gunluk dualarım var 1-2 saat aralıksız dua ediyorum ve mutlaka sabah akşam 8 ayetel kürsü-8.cisi ellere ufleyerek uzerime her yere sürüyorum.Konularda Hocalarımızın yazdığı bu konuyu çözebileceğini düşündüğüm -hissettiğim dualarıda okuyorum.
Ama bir türlü kökünden çözüp bitiremiyorum.
|