Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı
şu iki hadis her seyi acikliyor
Düşük çocuklarınıza isim veriniz. Çünkü onlar âhirette sizin için yüksek dereceler kazandırmak üzere öncülerinizdir.” (Câmiü’s-Sağîr, III/1074)
"Düşük doğan çocuklarınıza isim veriniz. Ki, Allah bununla terazinizin sevap kefesini ağırlaştırsın. Aksi halde o Kıyâmet Gününde gelerek şöyle der: 'Yâ Rabbi! Bunlar bana isim vermeyerek, benden elde edecekleri sevabı kaçırdılar.'” (Câmiü’s-Sağîr, III/1075)
demek ki düşuk cocuklarda ahirette ana babaya derece kazandiracaklar, bu demek degil ki
ben istedigim gibi yaşıyayim nasil olsa yuksek derecem olacak demek degildir ..
|
Allah razı olsun cevap için hocam. Ama ben çocuğumun cinsiyetini bilmiyorum. 16 haftadan önce öğrenilmiyormuş. Kürtajla alınan parçaları bile bize vermedi hastane yasakmış. Nasıl isim koyacağız onu da anlatır mısınız ben içimden kızsa şu erkekse şu diye geçirdim ama yeterli midir