Tekil Mesaj gösterimi
  #5  
Alt 02.12.25, 22:56
Hersyguzelolsun Hersyguzelolsun isimli Üye şimdilik offline konumundadır
 
Üyelik tarihi: 05.09.24
Bulunduğu yer: Isparta
Mesajlar: 180
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
şu iki hadis her seyi acikliyor

Düşük çocuklarınıza isim veriniz. Çünkü onlar âhirette sizin için yüksek dereceler kazandırmak üzere öncülerinizdir.” (Câmiü’s-Sağîr, III/1074)

"Düşük doğan çocuklarınıza isim veriniz. Ki, Allah bununla terazinizin sevap kefesini ağırlaştırsın. Aksi halde o Kıyâmet Gününde gelerek şöyle der: 'Yâ Rabbi! Bunlar bana isim vermeyerek, benden elde edecekleri sevabı kaçırdılar.'” (Câmiü’s-Sağîr, III/1075)

demek ki düşuk cocuklarda ahirette ana babaya derece kazandiracaklar, bu demek degil ki
ben istedigim gibi yaşıyayim nasil olsa yuksek derecem olacak demek degildir ..
Allah razı olsun cevap için hocam. Ama ben çocuğumun cinsiyetini bilmiyorum. 16 haftadan önce öğrenilmiyormuş. Kürtajla alınan parçaları bile bize vermedi hastane yasakmış. Nasıl isim koyacağız onu da anlatır mısınız ben içimden kızsa şu erkekse şu diye geçirdim ama yeterli midir

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148