Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Bebek kaybı hakkında

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 02.12.25, 01:11
 
Üyelik tarihi: 05.09.24
Bulunduğu yer: Isparta
Mesajlar: 180
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Bebek kaybı hakkında

Merhaba arkadaşlar. Ben 8 haftalık hamileyken düşük yaptım. Doktor bebeğin 7. Haftada kalbinin durduğunu söylüyor. Bazıları bebek sana şefaatçi olacak diyor bazıları da hayır dünyada nefes almadıysa öyle birşey yok diyor. Bilenler açıklayabilir mi ? Ben evlat acısı yaşıyor gibi hissediyorum ama bazıları o bebek değil hücreydi sen anlam yüklüyorsun diyor. İsyan etmiyorum ama gerçekten çok üzülüyorum. Bilenler cevap yazarsa sevinirim

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 02.12.25, 08:22
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 25.01.25
Bulunduğu yer: KKTC
Mesajlar: 1,846
Etiketlendiği Mesaj: 132 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Hersyguzelolsun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaşlar. Ben 8 haftalık hamileyken düşük yaptım. Doktor bebeğin 7. Haftada kalbinin durduğunu söylüyor. Bazıları bebek sana şefaatçi olacak diyor bazıları da hayır dünyada nefes almadıysa öyle birşey yok diyor. Bilenler açıklayabilir mi ? Ben evlat acısı yaşıyor gibi hissediyorum ama bazıları o bebek değil hücreydi sen anlam yüklüyorsun diyor. İsyan etmiyorum ama gerçekten çok üzülüyorum. Bilenler cevap yazarsa sevinirim
Dünyaya gelipte buluğ çağına ermemiş olan ve anne karnında canlanmış bebekler şefaatçi olur.
Bebeğinizin canlanmış olması ona bir ruh yüklenmiş olması demektir. Bu sebeple o bebeğin kalbinin durması ölmesi yok olması demek değil ahirette tekrardan yaratılacak demektir.
Ama eğer daha küçük olsaydı canlanmamış olsaydı o zaman sıradan bir hücre olacaktı.
Canlanıpta öldüğü için size şefaatçi olacaktır.
Ahirettede peltek peltek konuşan bebekler gibi haşr edilir.

Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 02.12.25, 13:34
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,210
Etiketlendiği Mesaj: 5287 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Hersyguzelolsun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaşlar. Ben 8 haftalık hamileyken düşük yaptım. Doktor bebeğin 7. Haftada kalbinin durduğunu söylüyor. Bazıları bebek sana şefaatçi olacak diyor bazıları da hayır dünyada nefes almadıysa öyle birşey yok diyor. Bilenler açıklayabilir mi ? Ben evlat acısı yaşıyor gibi hissediyorum ama bazıları o bebek değil hücreydi sen anlam yüklüyorsun diyor. İsyan etmiyorum ama gerçekten çok üzülüyorum. Bilenler cevap yazarsa sevinirim
şu iki hadis her seyi acikliyor

Düşük çocuklarınıza isim veriniz. Çünkü onlar âhirette sizin için yüksek dereceler kazandırmak üzere öncülerinizdir.” (Câmiü’s-Sağîr, III/1074)

"Düşük doğan çocuklarınıza isim veriniz. Ki, Allah bununla terazinizin sevap kefesini ağırlaştırsın. Aksi halde o Kıyâmet Gününde gelerek şöyle der: 'Yâ Rabbi! Bunlar bana isim vermeyerek, benden elde edecekleri sevabı kaçırdılar.'” (Câmiü’s-Sağîr, III/1075)

demek ki düşuk cocuklarda ahirette ana babaya derece kazandiracaklar, bu demek degil ki
ben istedigim gibi yaşıyayim nasil olsa yuksek derecem olacak demek degildir ..

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 02.12.25, 22:53
 
Üyelik tarihi: 05.09.24
Bulunduğu yer: Isparta
Mesajlar: 180
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Vakia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dünyaya gelipte buluğ çağına ermemiş olan ve anne karnında canlanmış bebekler şefaatçi olur.
Bebeğinizin canlanmış olması ona bir ruh yüklenmiş olması demektir. Bu sebeple o bebeğin kalbinin durması ölmesi yok olması demek değil ahirette tekrardan yaratılacak demektir.
Ama eğer daha küçük olsaydı canlanmamış olsaydı o zaman sıradan bir hücre olacaktı.
Canlanıpta öldüğü için size şefaatçi olacaktır.
Ahirettede peltek peltek konuşan bebekler gibi haşr edilir.
Allah razı olsun cevap için içime su serptiniz

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 02.12.25, 22:56
 
Üyelik tarihi: 05.09.24
Bulunduğu yer: Isparta
Mesajlar: 180
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
şu iki hadis her seyi acikliyor

Düşük çocuklarınıza isim veriniz. Çünkü onlar âhirette sizin için yüksek dereceler kazandırmak üzere öncülerinizdir.” (Câmiü’s-Sağîr, III/1074)

"Düşük doğan çocuklarınıza isim veriniz. Ki, Allah bununla terazinizin sevap kefesini ağırlaştırsın. Aksi halde o Kıyâmet Gününde gelerek şöyle der: 'Yâ Rabbi! Bunlar bana isim vermeyerek, benden elde edecekleri sevabı kaçırdılar.'” (Câmiü’s-Sağîr, III/1075)

demek ki düşuk cocuklarda ahirette ana babaya derece kazandiracaklar, bu demek degil ki
ben istedigim gibi yaşıyayim nasil olsa yuksek derecem olacak demek degildir ..
Allah razı olsun cevap için hocam. Ama ben çocuğumun cinsiyetini bilmiyorum. 16 haftadan önce öğrenilmiyormuş. Kürtajla alınan parçaları bile bize vermedi hastane yasakmış. Nasıl isim koyacağız onu da anlatır mısınız ben içimden kızsa şu erkekse şu diye geçirdim ama yeterli midir

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 03.12.25, 07:54
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,210
Etiketlendiği Mesaj: 5287 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Hersyguzelolsun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Allah razı olsun cevap için hocam. Ama ben çocuğumun cinsiyetini bilmiyorum. 16 haftadan önce öğrenilmiyormuş. Kürtajla alınan parçaları bile bize vermedi hastane yasakmış. Nasıl isim koyacağız onu da anlatır mısınız ben içimden kızsa şu erkekse şu diye geçirdim ama yeterli midir
sizinki düşuk mü? kürtaj mı?

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 05.12.25, 06:55
 
Üyelik tarihi: 05.09.24
Bulunduğu yer: Isparta
Mesajlar: 180
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sizinki düşuk mü? kürtaj mı?
Kalbi durmuş ben evde düşük yapmaya başladım hastaneye gidince de kürtajla içerde kalan parçaları alacağız dediler

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Bebek Emzirmek ve Bebek Emzirmenin İncelikleri SiLence Sağlık 4 16.11.23 13:42
Sağırlık ve işitme kaybı için bitkisel çözüm Skoda Alternatif Tıp ve Bitkiler 2 25.08.22 20:33
yüksek sayıda zikr çekmedim celb veya davet yapmadım ama rahatsız edildim Han349 Sorularınız 62 30.12.21 05:14
İşitme Engelliler ve Özellikleri SiLence Engelliler Dünyası 5 20.04.17 22:10
ısıtme kaybı (yaslanmaya baglı) SiLence Sağlık 1 20.04.17 20:14


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com