![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Genç iken ben bu ateşin yolunu kapattım ve becerdim.
Unutucan! Tetiklenen şeyi, tetiklediği an unutucan,hepsi bu! Ateş alevlenmeden kıvılcım düştüğünde hemen unutucan, bu kadar basit. Bidaha aklına getirmicen ve unuttuğunu bile akla getirmicen. Otomatikmen ilk hareketin unutmak olcak, refleks haline getiricen. Ama, söylemiş olayım bunuda: Buz gibi soğuk kanlı oluyon sonra, nefesin soluğun tükürüğün bile buz gibi oluyor. Sonuçta göğüsten aşağı (Solarplexus) kopuyon/ikiye bölünüyon. Yani bedeni ihtiyaçlarını umursamamaya başlıyorsun, üşümek aç susus kalmak yorgun düşmek, böyle şeyleri de umursamamaya başlıyorsun o otomasyon ettiğin unutmayla beraber. Her Hayati fonksiyonları hissetmemeye başlıyorsun. Tehlikeli durum idir aslen bu! Sonra çalışmak para kazanmak barınacak evin, sana önemli,ama çaba göstermiyorsun sonra. Yani Platon felsefesinde gibi oluyon. Aşk oldunmu o durumda, büyük muhtemelen platonik oluyor. Hiçte iyi değil yani!!! Büyük sorunlar yaşıyorsun insanlara karşı umudun yok oluyor. Hatta boş boş ilişkiler olarak görüyon arkadaş çevre sosyal bağlardan sıyrılıp yapa yanlız hissediyorsun vede kaliyorsun sonuçta. Bugünkü aklım ile derim, eğer bu durumda maneviyen besin bulamazsan, ozaman gerçekte yanlızlıkta bir mağarada aşkı arıyan o felsefeci platon gibi olursun!! |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
O durumda hatta öyle şeyler yasarsinki, yeni bir yabancı hissiyat aklını başından alır götürür. Kendini kaybedersin. |
|
#24
|
|||
|
|||
|
Şehvet ateşini söndürursen sonu kötü olur. Hayalet gibi hisseder ve tüm çabalarını terkedersin, hayatını kendin yıkmış olursun. Bari kendine acı!
|
|
#25
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Yıllar sonra bir sohbette denk geldi. Mübarek işte aynen unut diyordu... Herhalde Abdulkadir Geylani ksa in idi bu sohbet? |
|
#26
|
|||
|
|||
|
Bu kodudan çokça müzdaribim. Nokta atışı tecrübelerim ile dindirdim bu mereti. Ne diye soracak olursanız tavsiyelerimi veriyorum izniniz ile.
1-Aşırı yemeklere yüklenmeyin. 2-Acı kesinlikle çok tüketmeyin. Mümkün oldukça yememeye çalışın. 3-Göz zinası yapmamaya dikkat edin (telefonda dahi) 4-Tatlıyı aşırı tüketmeyin. 5- Günlük bir çay kaşığı kadar (Tepeleme) Kuru nane tüketin. Veya yaş nane yaprakları da olabilir. Bunlara dikkat ettiğiniz sürece farkedeceksiniz ki kendiliğinden dinginleşecek ve artık hissetmemeye başlayacaksınız bu mereti. Bunlar naçizane tavsiyelerimdi. Ekeleme yapmak isterseniz kesinlikle yazın. Saygılarımla. Geçmiş bayramınız mübarek olsun. Büyüklerimin ,hocalarımın ellerinden öpüyorum. |
|
#27
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#28
|
|||
|
|||
|
Hacı sıkıntı o kısımlar gerekte olacağını düşünmüyorum. Şahsen ben de senin gibi bunu düşündüğüm zamanlar oluyor. Ama dikkat ettiğin sürece zamanla sönüyor zaten.dozu kaçırdığın zaman artışa geçiyor. O çizgiyi aşmamak lazım onun haricinde bilmezsin fazla....
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Her türlü hacet için dualar.. | adm12 | Hacet & Dilek Uygulamaları | 0 | 02.04.25 16:59 |
| Esmaül Hüsnanın Ebced Değerleri | halilibrahim | Esmalar | 0 | 23.02.25 16:28 |
| Hayırlı ve Şerli Saatler - Gece ve Gündüz | Sin | Havas ilmi Genel Bilgiler | 14 | 02.01.25 11:51 |
| Esmaların Okunuş Amaçları, Zikir Sayıları ve Okunma Günleri | HeartLess | Esmaül Hüsna | 12 | 17.12.24 19:07 |
| Hangi Sure Ne için Kaç Defa Okunur? | HeartLess | Sure ve Ayet Havasları | 3 | 14.06.17 18:56 |