Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Şehveti azaltmak için ne yapılmalı?

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #21  
Alt 26.03.26, 16:42
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 10.03.25
Bulunduğu yer: D-42853 NRW
Mesajlar: 537
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Genç iken ben bu ateşin yolunu kapattım ve becerdim.
Unutucan! Tetiklenen şeyi, tetiklediği an unutucan,hepsi bu!

Ateş alevlenmeden kıvılcım düştüğünde hemen unutucan, bu kadar basit. Bidaha aklına getirmicen ve unuttuğunu bile akla getirmicen. Otomatikmen ilk hareketin unutmak olcak, refleks haline getiricen.

Ama, söylemiş olayım bunuda:
Buz gibi soğuk kanlı oluyon sonra, nefesin soluğun tükürüğün bile buz gibi oluyor. Sonuçta göğüsten aşağı (Solarplexus) kopuyon/ikiye bölünüyon.

Yani bedeni ihtiyaçlarını umursamamaya başlıyorsun, üşümek aç susus kalmak yorgun düşmek, böyle şeyleri de umursamamaya başlıyorsun o otomasyon ettiğin unutmayla beraber.
Her Hayati fonksiyonları hissetmemeye başlıyorsun.
Tehlikeli durum idir aslen bu!

Sonra çalışmak para kazanmak barınacak evin, sana önemli,ama çaba göstermiyorsun sonra.
Yani Platon felsefesinde gibi oluyon. Aşk oldunmu o durumda, büyük muhtemelen platonik oluyor.

Hiçte iyi değil yani!!! Büyük sorunlar yaşıyorsun insanlara karşı umudun yok oluyor. Hatta boş boş ilişkiler olarak görüyon arkadaş çevre sosyal bağlardan sıyrılıp yapa yanlız hissediyorsun vede kaliyorsun sonuçta.
Bugünkü aklım ile derim, eğer bu durumda maneviyen besin bulamazsan, ozaman gerçekte yanlızlıkta bir mağarada aşkı arıyan o felsefeci platon gibi olursun!!

Alıntı ile Cevapla
  #22  
Alt 26.03.26, 22:54
Acemi
 
Üyelik tarihi: 19.04.25
Bulunduğu yer: Türkiye
Mesajlar: 1
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
PanterOLog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Genç iken ben bu ateşin yolunu kapattım ve becerdim.
Unutucan! Tetiklenen şeyi, tetiklediği an unutucan,hepsi bu!

Ateş alevlenmeden kıvılcım düştüğünde hemen unutucan, bu kadar basit. Bidaha aklına getirmicen ve unuttuğunu bile akla getirmicen. Otomatikmen ilk hareketin unutmak olcak, refleks haline getiricen.

Ama, söylemiş olayım bunuda:
Buz gibi soğuk kanlı oluyon sonra, nefesin soluğun tükürüğün bile buz gibi oluyor. Sonuçta göğüsten aşağı (Solarplexus) kopuyon/ikiye bölünüyon.

Yani bedeni ihtiyaçlarını umursamamaya başlıyorsun, üşümek aç susus kalmak yorgun düşmek, böyle şeyleri de umursamamaya başlıyorsun o otomasyon ettiğin unutmayla beraber.
Her Hayati fonksiyonları hissetmemeye başlıyorsun.
Tehlikeli durum idir aslen bu!

Sonra çalışmak para kazanmak barınacak evin, sana önemli,ama çaba göstermiyorsun sonra.
Yani Platon felsefesinde gibi oluyon. Aşk oldunmu o durumda, büyük muhtemelen platonik oluyor.

Hiçte iyi değil yani!!! Büyük sorunlar yaşıyorsun insanlara karşı umudun yok oluyor. Hatta boş boş ilişkiler olarak görüyon arkadaş çevre sosyal bağlardan sıyrılıp yapa yanlız hissediyorsun vede kaliyorsun sonuçta.
Bugünkü aklım ile derim, eğer bu durumda maneviyen besin bulamazsan, ozaman gerçekte yanlızlıkta bir mağarada aşkı arıyan o felsefeci platon gibi olursun!!
Selamlar üstadım başka bir şey yaptınız mı unutmayı refleks haline getirmek dışında, zikir ve terkib vesaire? Ben de bu durumdan şikayetçiyim ve artık icraate geçmek istiyorum..

Alıntı ile Cevapla
  #23  
Alt 26.03.26, 23:23
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 10.03.25
Bulunduğu yer: D-42853 NRW
Mesajlar: 537
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Yesevi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamlar üstadım başka bir şey yaptınız mı unutmayı refleks haline getirmek dışında, zikir ve terkib vesaire? Ben de bu durumdan şikayetçiyim ve artık icraate geçmek istiyorum..
Yok başka hiç bir şey yapmadıydım. Ama beni anlamamış isin! Bak bahsettiğim o platonik kopma şehvetten binbir kat daha yıkıcı. İnsan olmaktan çıkar zombi olursun.
O durumda hatta öyle şeyler yasarsinki, yeni bir yabancı hissiyat aklını başından alır götürür.
Kendini kaybedersin.

Alıntı ile Cevapla
  #24  
Alt 26.03.26, 23:29
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 10.03.25
Bulunduğu yer: D-42853 NRW
Mesajlar: 537
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Şehvet ateşini söndürursen sonu kötü olur. Hayalet gibi hisseder ve tüm çabalarını terkedersin, hayatını kendin yıkmış olursun. Bari kendine acı!

Alıntı ile Cevapla
  #25  
Alt 26.03.26, 23:34
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 10.03.25
Bulunduğu yer: D-42853 NRW
Mesajlar: 537
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
PanterOLog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Yok başka hiç bir şey yapmadıydım. Ama beni anlamamış isin! Bak bahsettiğim o platonik kopma şehvetten binbir kat daha yıkıcı. İnsan olmaktan çıkar zombi olursun.
O durumda hatta öyle şeyler yasarsinki, yeni bir yabancı hissiyat aklını başından alır götürür.
Kendini kaybedersin.
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Yıllar sonra bir sohbette denk geldi. Mübarek işte aynen unut diyordu...
Herhalde Abdulkadir Geylani ksa in idi bu sohbet?

Alıntı ile Cevapla
  #26  
Alt 27.03.26, 20:26
 
Üyelik tarihi: 29.02.24
Bulunduğu yer: türkiye
Mesajlar: 236
Etiketlendiği Mesaj: 6 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Bu kodudan çokça müzdaribim. Nokta atışı tecrübelerim ile dindirdim bu mereti. Ne diye soracak olursanız tavsiyelerimi veriyorum izniniz ile.

1-Aşırı yemeklere yüklenmeyin.

2-Acı kesinlikle çok tüketmeyin. Mümkün oldukça yememeye çalışın.

3-Göz zinası yapmamaya dikkat edin (telefonda dahi)

4-Tatlıyı aşırı tüketmeyin.

5- Günlük bir çay kaşığı kadar (Tepeleme) Kuru nane tüketin. Veya yaş nane yaprakları da olabilir.

Bunlara dikkat ettiğiniz sürece farkedeceksiniz ki kendiliğinden dinginleşecek ve artık hissetmemeye başlayacaksınız bu mereti.

Bunlar naçizane tavsiyelerimdi. Ekeleme yapmak isterseniz kesinlikle yazın. Saygılarımla.
Geçmiş bayramınız mübarek olsun. Büyüklerimin ,hocalarımın ellerinden öpüyorum.

Alıntı ile Cevapla
  #27  
Alt 27.03.26, 21:05
ilimtalebesi1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 09.03.26
Bulunduğu yer: Adıyaman
Mesajlar: 368
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Allah dostu1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu kodudan çokça müzdaribim. Nokta atışı tecrübelerim ile dindirdim bu mereti. Ne diye soracak olursanız tavsiyelerimi veriyorum izniniz ile.

1-Aşırı yemeklere yüklenmeyin.

2-Acı kesinlikle çok tüketmeyin. Mümkün oldukça yememeye çalışın.

3-Göz zinası yapmamaya dikkat edin (telefonda dahi)

4-Tatlıyı aşırı tüketmeyin.

5- Günlük bir çay kaşığı kadar (Tepeleme) Kuru nane tüketin. Veya yaş nane yaprakları da olabilir.

Bunlara dikkat ettiğiniz sürece farkedeceksiniz ki kendiliğinden dinginleşecek ve artık hissetmemeye başlayacaksınız bu mereti.

Bunlar naçizane tavsiyelerimdi. Ekeleme yapmak isterseniz kesinlikle yazın. Saygılarımla.
Geçmiş bayramınız mübarek olsun. Büyüklerimin ,hocalarımın ellerinden öpüyorum.
Sitede bir hoca bana erkeklik bağlama büyüsü yapsa çok iyi olurda geri kim açacak bilmiyorum valla

Alıntı ile Cevapla
  #28  
Alt 27.03.26, 23:13
 
Üyelik tarihi: 29.02.24
Bulunduğu yer: türkiye
Mesajlar: 236
Etiketlendiği Mesaj: 6 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Hacı sıkıntı o kısımlar gerekte olacağını düşünmüyorum. Şahsen ben de senin gibi bunu düşündüğüm zamanlar oluyor. Ama dikkat ettiğin sürece zamanla sönüyor zaten.dozu kaçırdığın zaman artışa geçiyor. O çizgiyi aşmamak lazım onun haricinde bilmezsin fazla....

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Her türlü hacet için dualar.. adm12 Hacet & Dilek Uygulamaları 0 02.04.25 16:59
Esmaül Hüsnanın Ebced Değerleri halilibrahim Esmalar 0 23.02.25 16:28
Hayırlı ve Şerli Saatler - Gece ve Gündüz Sin Havas ilmi Genel Bilgiler 14 02.01.25 11:51
Esmaların Okunuş Amaçları, Zikir Sayıları ve Okunma Günleri HeartLess Esmaül Hüsna 12 17.12.24 19:07
Hangi Sure Ne için Kaç Defa Okunur? HeartLess Sure ve Ayet Havasları 3 14.06.17 18:56


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com