Havas Okulu

Havas Okulu (https://www.havasokulu1.com/)
-   Sorularınız (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/)
-   -   Hiç bir işe yaramayan (https://www.havasokulu1.com/sorulariniz/41622-hic-bir-ise-yaramayan.html)

Ecrin85 21.11.19 19:03

Bana usluptan bahsetmeyin bence açtığın konu başlığından belli. Dualara zikirlere "hiç bir işe yaramayan"diye girersen. Traji komik oluyor. Ben haddimide yerimide bilirim merak etmeyin. Burda kimseye hakaret içerikli bişey yazmadım yazmamda. Delil sunmamı gerektiricek bi konuda yok bence daha öncede yazdım Aklın yolu birdir. Doğruyu bulmakta düşünmekten istişare etmekten geçer. Fırça atanda ben değil sizsiniz insanlar size değer verip vakit verip cvp veriyor. Insanlara git öle yap git böle yap, o yorum buraya ait değil tarzı şeyler yazıyorsunuz. Insanların cvplarına tamah etmeyeceksiniz konu açmayın bir zahmet

Logos 21.11.19 19:31

Alıntı:

Dilek8507 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 299316)
Bana usluptan bahsetmeyin bence açtığın konu başlığından belli. Dualara zikirlere "hiç bir işe yaramayan"diye girersen. Traji komik oluyor. Ben haddimide yerimide bilirim merak etmeyin. Burda kimseye hakaret içerikli bişey yazmadım yazmamda. Delil sunmamı gerektiricek bi konuda yok bence daha öncede yazdım Aklın yolu birdir. Doğruyu bulmakta düşünmekten istişare etmekten geçer. Fırça atanda ben değil sizsiniz insanlar size değer verip vakit verip cvp veriyor. Insanlara git öle yap git böle yap, o yorum buraya ait değil tarzı şeyler yazıyorsunuz. Insanların cvplarına tamah etmeyeceksiniz konu açmayın bir zahmet

Kimseye öyle yap böyle yap gibi bir şey demişliğim yok , görme yada okuma okuduğunu anlamama sorununuz var , seviye konusuna hiç girmeyeceğim, konu sizin yüzeysel bilgilerinizi sarstığı için bu kadar öfkeniz, elinize kılıç versek kendiniz gibi düşünmeyen kim varsa kesmeye de kalkarsınız bu hızla.

teyteyteytey

Ecrin85 21.11.19 19:42

Az önce bana dedin git ögren gibi bişey yazdınız. Benim bilgilerimi sorgulamak size düşmez. Öfkem hiç bir işe yaramayan die konu başlığınız. Birçok insan var dualarla zikirleri deneyen alimler var bu konu hakkinda yazan bir kalemde es geçemezsiniz.

Logos 21.11.19 19:47

Alıntı:

Dilek8507 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 299323)
Az önce bana dedin git ögren gibi bişey yazdınız. Benim bilgilerimi sorgulamak size düşmez. Öfkem hiç bir işe yaramayan die konu başlığınız. Birçok insan var dualarla zikirleri deneyen alimler var bu konu hakkinda yazan bir kalemde es geçemezsiniz.

Konuyu beğenmediyseniz kimse size zorla yazın demedi , burada düşük üsluba fikir beyan ederseniz bilginizi sorgularım , yada sizin anlayacağınız üsluba söyleyim biliyorsan anlat bilmiyorsun boş yapma .

H3roglif 21.11.19 19:53

Hepside Çalışıyor Dualar Zikirler Bunları Kalpten Yapın Kalpten Dua Edin Ki İşe Yarasın

Ecrin85 21.11.19 19:55

Alıntı:

Logos Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 299324)
Konuyu beğenmediyseniz kimse size zorla yazın demedi , burada düşük üsluba fikir beyan ederseniz bilginizi sorgularım , yada sizin anlayacağınız üsluba söyleyim biliyorsan anlat bilmiyorsun boş yapma .

Seviyenizi belli ettiğiniz için cidden tebrikler buda bir erdem

Logos 21.11.19 19:55

Alıntı:

H3roglif Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 299326)
Hepside Çalışıyor Dualar Zikirler Bunları Kalpten Yapın Kalpten Dua Edin Ki İşe Yarasın

Adam gibi adam cevabı goodrose4

Ben dediklerinizi yaptım , yukardaki sanıyor ki hiçbirşey denemeden geldim buraya başlık açtım, ama çok terkip denedim sonucu yazdım.

---------- Post added 21.11.19 at 20:58 ----------

Alıntı:

Dilek8507 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 299327)
Seviyenizi belli ettiğiniz için cidden tebrikler buda bir erdem

Bazen karşınızdakiyle aynı dilden konuşmadan derdinizi anlatamıyorsunuz bu da bunlardan biri işte.
Yine de size bir gül atıyorum epey sohbet ettik kavga döğüş zuha1
rose4

Lil bin Ali 21.11.19 20:09

selamüm aleykum arkadaslar .
evet kader bizim cabamızdır :)
ama bizi yaratanda ALLAH .
kaderimizi ALLAH belirler .
şunu unutmayın ALLAH kimseye zulmetmez . o adildir .
bazen duaların kabul edilmemesi bizim icin bir nimettir .
bazen duaların kabul edilmesi bir beladır .
her yüzyılda bir kisiyi insanlara yardım etmesi icin ALLAH gönderir .
zamanın kutbu gelince nur yayılır .
ALLAHın ipine sımsıkı sarılın . burda iki ip var . ALLAHtan bir ip
ve halktan bir ip .
ALLAHtan olan ip ALLAHın kitabıdır . halktan gelen ip zamanın kutbudur
zamanın kutbu gelince insanlar bazı seyleri daha iyi anlayacak .
o nur üstüne nur biridir . yani bir ışıktır . ALLAH nurunu tamamlar .

Lil bin Ali 21.11.19 20:21

o kadar cok zulüm oluyor ki . ALLAH öfkelenip gökkubeyi basımıza yıkmıyor .
ben şükretmeliyiz . :)

Logos 21.11.19 20:33

Alıntı:

Lil bin Ali Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 299334)
o kadar cok zulüm oluyor ki . ALLAH öfkelenip gökkubeyi basımıza yıkmıyor .
ben şükretmeliyiz . :)

Zalimler için yaşasın Cehennem.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

havasokulu1.com


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148