![]() |
Alıntı:
eğer sizler bir insanı cehennem atesinde yanarken görseydiniz yanmasını ister miydiniz ? söyle düsünün bir sınıf var . öğretmen sınıfta adeleti saglıyor . ama ögrencilerinin birbirlerini korumasını istiyor . hz ebubekir efendimiz demiyor mu . rabbim benim bedenimi genislet tüm cehennemi kapsasın . oraya baskaları girmesin tarzında bir laf etmemis mi ? |
Alıntı:
|
Alıntı:
kuru dalları yeşertmek gerek . merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet merhamet bizler insanlar olarak ALLAHın merhametinden kacıyoruz . ALLAHIm sen merhametini üzerimize yağdır . |
Alıntı:
"Kıssasta hayat vardır, biri birini öldürürse cezası ölümdür " Üstad bunu dinimiz emrediyor, merhamet edilecek var edilmeyecek var. |
insanların bir sistem üzerine yasaması gerek . kuralları olan bir sistem . bu sistemde ödül de vardır cezada .
herkes bu dünyada cezasını ceker . ama o kisinin öldürülmesine sevinmek işkence yapılmasından zevk almak yanlıstır . hz alinin karsısına katili gelir . ama elleri baglanmıs bir halde . hz ali hiddetlenir . cözün ellerini ona zulmedemessiniz der . hapiste ona süt gönderir . ama katili sütün zehirli oldugunu düsünür ve sütü icmez . hz ali der ki o bana güvenmemis eger o sütü icseydi . cennete gitmesi icin elimden geleni yapardım demis . |
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Taam kral sakin şampiyon sensin :) Şaka bir yana özet şudur ; Allah isterse senin tek bir duana bile karşılık verir , amma istemezse sen milyon da dua et olmaz yada vakti vardır. Her dua vaktine esirdir good |
Alıntı:
:d cano alemsin krallıkta kalsın şampiyonlukta , tecrübe ettiğim bir konuda başlık açtım linç ediyorlardı nerdeyse Neyse kapıda beklemeye devam o zaman.. |
Izdırari kader, ihtiyari kader, kader-i mutlak, kader-i muallak konularını araştırın.
|
Şeytan vermiş vesveseyi salmış kardeşimizi foruma. Altında da muratsen destekçilik yapıyor. İslam ülkeleri ve güya zulüm hassasiyetide belirtilip sağdan sağdan vermiş yayıyor vesveseyi. Yazık. Duanın nekadar mühim olduğunu bir gün sizde anlarsınız inşaallah
|
Bence yanlış düşünüyorsun. Bir çoğumuz dualarım kabul olmuyor derken öncelikle kendisine bakması gerekir dediğimi yanlış anlamayın amacım kırmak deyil.
Öncelikle dua ederken kişinin içinde acaba kuşkuşu varken bile yanlış yapmaktadır . Yani kalben kesinlikle olcağına kesinlikle inanman gerekiyor çünki onu nasip edecek Rabbimizdir . |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com