Alıntı:
Hasansofi Nickli Üyeden Alıntı
Kardeşim menzili bende tasvip etmiyorum.
Ben birtek kendi şeyhimi bilirim.
Onunda gerçek Şeyh olduğuna kendi erkekliğimden nasıl eminsem o şekilde eminim.
Dergi, vakif, internet ,para toplama kumbara hiçbir seyi yok. Yaşantısı sünneti seniyye.
Böyle bir zat birde sana kerametler gösterse, rüyalarında sorularına cevap verse inanmamak için bir sebep kalmıyor.
İnsanların bozulması meşieti ilahiyye ile
Zaman ahir zaman dahada kötü olacak.
Ehli tarikat kimsenin imanı ile mükellef değil.
Bazı peygamberler gelmişler 3-5kisi tabi olmuşlar.
Onların peygamberliklerinden şüphe mi duyacağız?
Fenafillah konusuna girmeye gerek yok
Onu tatmayan bilmez zaten.
"Men len yezug lem yedri" kimki tatmadi o bilmez..
Yani ilmî ve nazarî değil hâli bir durum..
Biz isimize bakalım vesselam
|
Şu zamanda sünneti seniyyeye uyan bir şahıs varsa daha keramet aramaya luzüm yoktur...