Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Marid kabilesine mensup aşk cini

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #11  
Alt 14.03.24, 00:22
Dasiva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 15.09.22
Bulunduğu yer: Dünya
Mesajlar: 251
Etiketlendiği Mesaj: 6 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
sirius16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
celceletüye hocamızın terkiplerini uyguladıktan sonra epey rahatladım ..
burnumdan sirke çekitordum alnımdaki girdap ve beynimdeki uyuşukluk geçti , hergün gusül alıp rukye ayetlerini okuduğum zeytinyağını sürdüm oda çok fayda gösterdi rüyalarım kesildi (kötü ve karanlık rğyalar görüyordum) işlerim açıldı , fakat bir aydır bazı etkiler yine başladı özellikle beşeri hayatımda .. asosyallik geri geldi , bazen baş ağrılarım oluyor birde rüyalar yine hortladı şüpheleniyordum zaten .. bu şarlatanla tanıştım oda suya bakım yaptı musallatın var dedi .marid kabilesinde sana aşık vs gitmeyecekmiş vs vs

işin kötü tarafı kişisel bilgilerimi verdim .. doğum tarihi vs ana baba adı keşke yanlış söyleseydim
Kardeş sen bu ayetleri 100-200-300 defa bir okumayı dene. kendinde nasıl bir hal göreceksin bir bak bakalım.

Rabbi inniy messeniyeş şeytanu Bi nusbin ve azâb; Rabbi eûzü BiKE min hemezâtiş şeyâtıyn ve eûzü BiKE Rabbi en yahdurûn. Ve hıfzan min külli şeytanin mârid.”

Alıntı ile Cevapla
  #12  
Alt 14.03.24, 00:22
Üye
 
Üyelik tarihi: 02.01.24
Bulunduğu yer: bursa
Mesajlar: 60
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Dasiva Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Geçmiş olsun kardeş elbette şifan vardır.
sana bunları söylesen şerefsiz kim ki şuan onun nefes borusunu parçalayasım geldi..
tüm mesajlarını kayıt altına aldım , ensesindeyim inşallah.. önce imas hocamızla görüşeyim bir korunma altına alınayım daha sonra yapacağımı biliyorum ..

Alıntı:
Dasiva Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Kardeş sen bu ayetleri 100-200-300 defa bir okumayı dene. kendinde nasıl bir hal göreceksin bir bak bakalım.

Rabbi inniy messeniyeş şeytanu Bi nusbin ve azâb; Rabbi eûzü BiKE min hemezâtiş şeyâtıyn ve eûzü BiKE Rabbi en yahdurûn. Ve hıfzan min külli şeytanin mârid.”
Allah razı olsun kardeşim , başlayacağım inşallah .. işin garip tarafı benim musallatım var ise şayet benim ibadetime ve dua etmeme karışmıyor.. ama dışarı çıkmak zerre istemiyorum.

Alıntı ile Cevapla
  #13  
Alt 14.03.24, 01:07
beyazalim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 27.08.21
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 2,238
Etiketlendiği Mesaj: 711 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
sirius16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
tüm mesajlarını kayıt altına aldım , ensesindeyim inşallah.. önce imas hocamızla görüşeyim bir korunma altına alınayım daha sonra yapacağımı biliyorum ..


Allah razı olsun kardeşim , başlayacağım inşallah .. işin garip tarafı benim musallatım var ise şayet benim ibadetime ve dua etmeme karışmıyor.. ama dışarı çıkmak zerre istemiyorum.
Erken uyanıp gitmeden burada sorduğunuz iyi olmuş..

1. Marid dediğiniz kabile şeytanın çocuklarıdır ama ne Allah CC a nede şeytana inanmazlar insanları küçük görürler musallat olmazlar he eğer olmaya kalkarsa 24 saate kalmaz kişi ölmüş olur..

2. O kişinin niyeti belli cin kıskandırmak diye birşey yok neler suyuyoruz şu sahtekarlardan artık..

3. Siz söylenilen neyse onu devam edin sıkıntınız nedir tam olarak bilmiyorum şu an sadece dışarı çıkmıyorum demişsiniz bu kadarsa biraz piskolojik taraflarıda var.. inşirah suresi okuyun 7 yada 21 defa

4. Korkulacak bir durum yok sahtekarlar bir durum yapamazlar size..

__________________
“Yâ HÛ ya men HÛ, lâ ilâhe illâ HÛ”
Alıntı ile Cevapla
  #14  
Alt 14.03.24, 03:57
Üye
 
Üyelik tarihi: 02.01.24
Bulunduğu yer: bursa
Mesajlar: 60
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
beyazalim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Erken uyanıp gitmeden burada sorduğunuz iyi olmuş..

1. Marid dediğiniz kabile şeytanın çocuklarıdır ama ne Allah CC a nede şeytana inanmazlar insanları küçük görürler musallat olmazlar he eğer olmaya kalkarsa 24 saate kalmaz kişi ölmüş olur..

2. O kişinin niyeti belli cin kıskandırmak diye birşey yok neler suyuyoruz şu sahtekarlardan artık..

3. Siz söylenilen neyse onu devam edin sıkıntınız nedir tam olarak bilmiyorum şu an sadece dışarı çıkmıyorum demişsiniz bu kadarsa biraz piskolojik taraflarıda var.. inşirah suresi okuyun 7 yada 21 defa

4. Korkulacak bir durum yok sahtekarlar bir durum yapamazlar size..

Hocam , benim iki yıldır işlerim aile hayatım kısacası tüm yaşam alanlarım allak bullaktı herhangi bir hocaya gitmedim . siteye girdikten sonra bu durumdan şüphelenip üzerimde musallat büyü vs varsa temizlemek adına söylediğiniz birçok terkibi uyguladım ( 99 esma tövbesi , zürriyet tevbesi , temcit salavatı , hurufu mukatta dinleme , hergün burundan sirke çekme , rukye ayetleri ile zeytinyağı sürme , ) bunları uygulama esnasında 3 kere falan istifrağ ettim , iki kaş arasında alnımda girdap oluşuyordu bitti , başımın arkasında sürekli sızlama vardı bitti , kötü rüyalar son buldu , epey bir toparlandım , sonrasında kaldırlar mı gittilermi anlamak için eminler derneğinde bakım yaptırdım hiç bir sıkıntın yok dediler fakat son iki üç haftadır yine kötü rüyalarla hemhal olmaya başladım , birde toplumdan soyutlanma isteği başladı yine.. tabiki psikolojikte olabilir bilemiyorum...psikolojik veya değil orasına çok takılmıyorum , şadece gerçekten şifa ya ihtiyacım olduğunu düşünüyorum..

Alıntı ile Cevapla
  #15  
Alt 14.03.24, 04:26
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,191
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
sirius16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
uzun süredir bu aşık cinni ile uğraşıyorum , @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocamızın verdiği tüm terkipleri uyguladım epey bir rahatlamışken , bugn hala gitmediğini öğrendim .. bakım yapan kişi marid kabilesine mensup olduğunu ve beni bırakmayacağını söylediğini , bakım yapan kişi benimle yüz yüze görüşmek istediğini hamile olup olmadığıma bakacakmış ona göre tedavi verip her ikisinide yakacağını söyledi ama bakım yapan kişi bana güven vermedi .. öyle ki cinninin benim bedenim de olduğunu ve bunu yok etmek için benimle vakit geçirmesi gerektiğini , cinniyi bu şekilde kıskandırarak bedenden çıkararak yakacakmış .. ben böyle sapkınca birşey görmedim.. lütfen neler yapabileceğim konusunda yardımcı olur musunuz?
eskilerden bir sarki vardi bilirmisin?
şoyle diyordu
" palavra palavra palavra , bunların hepsi palavra"
marid irki cinlerin en yuksek mertebeli olanidir, insana musallat olmazlar, olurlarsa musallat oldugu insan ölür
yanliz kalacagim vakit gecirecegim bunlar bu ilme aykiri sapkinlarin soyleyecegi sözdur
neyle yakacakmis kibritle mi? cakmakla mi?

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #16  
Alt 14.03.24, 06:01
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.01.23
Bulunduğu yer: de
Mesajlar: 73
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Bence ismini acik edin insanlar uzak dursun

Alıntı ile Cevapla
  #17  
Alt 14.03.24, 09:35
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 27.02.23
Bulunduğu yer: .
Mesajlar: 2,302
Etiketlendiği Mesaj: 110 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
sirius16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
uzun süredir bu aşık cinni ile uğraşıyorum , @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocamızın verdiği tüm terkipleri uyguladım epey bir rahatlamışken , bugn hala gitmediğini öğrendim .. bakım yapan kişi marid kabilesine mensup olduğunu ve beni bırakmayacağını söylediğini , bakım yapan kişi benimle yüz yüze görüşmek istediğini hamile olup olmadığıma bakacakmış ona göre tedavi verip her ikisinide yakacağını söyledi ama bakım yapan kişi bana güven vermedi .. öyle ki cinninin benim bedenim de olduğunu ve bunu yok etmek için benimle vakit geçirmesi gerektiğini , cinniyi bu şekilde kıskandırarak bedenden çıkararak yakacakmış .. ben böyle sapkınca birşey görmedim.. lütfen neler yapabileceğim konusunda yardımcı olur musunuz?


Kardeşim o sapik adamdan uzak dur. Bak bide Adam ne demis cinniyi kiskandirmak için benimle vakit gecir demis. Sapikliga var.
Kardeşim sakın gitme Sonu olmayan pismanliga sureklinirsin. Dikkat et tecavuz olayları arttı. Ahirzamandayiz. Aklını başına devşir.

Alıntı ile Cevapla
  #18  
Alt 15.03.24, 03:16
Acemi
 
Üyelik tarihi: 27.03.16
Mesajlar: 8
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
eskilerden bir sarki vardi bilirmisin?
şoyle diyordu
" palavra palavra palavra , bunların hepsi palavra"
marid irki cinlerin en yuksek mertebeli olanidir, insana musallat olmazlar, olurlarsa musallat oldugu insan ölür
yanliz kalacagim vakit gecirecegim bunlar bu ilme aykiri sapkinlarin soyleyecegi sözdur
neyle yakacakmis kibritle mi? cakmakla mi?
marid irki cinlerin en yuksek mertebeli olanidir, insana musallat olmazlar, olurlarsa musallat oldugu insan ölür

Şarkının devamını sizin yorumunuz eşliğinde devam ettirelim birazda;

Dinleyemem, bunlar hep boş laflar
Aşk bitince, sözler neye yarar?
Yüreğim söylüyor bu sözleri inan
Palavra, palavra, palavra

Alıntı ile Cevapla
  #19  
Alt 15.03.24, 04:38
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,191
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ege_54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
marid irki cinlerin en yuksek mertebeli olanidir, insana musallat olmazlar, olurlarsa musallat oldugu insan ölür

Şarkının devamını sizin yorumunuz eşliğinde devam ettirelim birazda;

Dinleyemem, bunlar hep boş laflar
Aşk bitince, sözler neye yarar?
Yüreğim söylüyor bu sözleri inan
Palavra, palavra, palavra
burada derdimiz koro halinde sarki söylemek değil kinaye yapmak, sen eglence sandin ellam

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #20  
Alt 15.03.24, 11:53
Garip1isi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 21.02.24
Bulunduğu yer: Dünya
Mesajlar: 1,804
Etiketlendiği Mesaj: 48 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Hocam çok komik söylemişsiniz bide hocam ellam genelde doğu yöresinde kullanılır ama siz istanbuldasınız garip 😶

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Cinni ile ilk karşılaşmam Sen95 Sorularınız 6 01.08.21 09:37
Cinni baglama Mami Sorularınız 7 22.03.20 22:11
Cinni musallatı ortaya çıkarmak ve etkisiz hale getirmek Alikraa161 Sorularınız 2 23.11.19 14:35
Aşık ol aşık, eşeklikten vazgeç! Hal Tasavvuf Sohbetleri 0 03.05.19 11:47
Bektaşi cinni olur mu ? El Yiğit Sorularınız 3 22.04.19 01:15


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com