Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Marid kabilesine mensup aşk cini

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #21  
Alt 15.03.24, 12:34
Üye
 
Üyelik tarihi: 26.12.23
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 30
Etiketlendiği Mesaj: 4 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Hiç güvenilir degil

Alıntı ile Cevapla
  #22  
Alt 15.03.24, 13:34
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 27.02.23
Bulunduğu yer: .
Mesajlar: 2,302
Etiketlendiği Mesaj: 110 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Garip1isi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam çok komik söylemişsiniz bide hocam ellam genelde doğu yöresinde kullanılır ama siz istanbuldasınız garip 😶
Ellam kelimesi bizim yoredede kullanılır. Bide bizim orada yaşça büyük olanlara dayı deriz. Sizin orada ne derler bilemem. Ama dayı kelimesini biz çok kullaniriz.

Alıntı ile Cevapla
  #23  
Alt 15.03.24, 13:53
Garip1isi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 21.02.24
Bulunduğu yer: Dünya
Mesajlar: 1,804
Etiketlendiği Mesaj: 48 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Abi sizin yöre neresi @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Alıntı ile Cevapla
  #24  
Alt 15.03.24, 14:04
trhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 31.07.23
Bulunduğu yer: Kayseri
Mesajlar: 1,066
Etiketlendiği Mesaj: 33 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Cazgircinx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ellam kelimesi bizim yoredede kullanılır. Bide bizim orada yaşça büyük olanlara dayı deriz. Sizin orada ne derler bilemem. Ama dayı kelimesini biz çok kullaniriz.
Adana mı? Kardeş

Alıntı ile Cevapla
  #25  
Alt 15.03.24, 14:23
Acemi
 
Üyelik tarihi: 27.03.16
Mesajlar: 8
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
burada derdimiz koro halinde sarki söylemek değil kinaye yapmak, sen eglence sandin ellam
Dışardan öyle gözüküyorsun, bence kendine de bakmalısın

Alıntı ile Cevapla
  #26  
Alt 15.03.24, 14:33
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 27.02.23
Bulunduğu yer: .
Mesajlar: 2,302
Etiketlendiği Mesaj: 110 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Şehir veripte banlanmak istemem ama ipucu verim.

Adana Osmaniye K.maraş bu 3. Cunden biri onuda siz bulursunuz

Alıntı ile Cevapla
  #27  
Alt 15.03.24, 15:57
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,191
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ege_54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Dışardan öyle gözüküyorsun, bence kendine de bakmalısın
disardan öyle gözüküyorsam, bundan kelli icerden nasıl gözuküyorum

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #28  
Alt 15.03.24, 16:20
Garip1isi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 21.02.24
Bulunduğu yer: Dünya
Mesajlar: 1,804
Etiketlendiği Mesaj: 48 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abi hem hemşeriyix hem burcumuz aynı

Alıntı ile Cevapla
  #29  
Alt 15.03.24, 18:29
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 27.02.23
Bulunduğu yer: .
Mesajlar: 2,302
Etiketlendiği Mesaj: 110 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Garip1isi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abi hem hemşeriyix hem burcumuz aynı
Sende yengecsin demek. O zaman sen beni daha iyi anlarsın. Yengeçler çok ezilen bir burç iyilik ederiz ama çevremizdeki insanlar bunun boynunu nasıl bükerim diye uğraşıyorlar.

Alıntı ile Cevapla
  #30  
Alt 15.03.24, 22:12
Garip1isi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 21.02.24
Bulunduğu yer: Dünya
Mesajlar: 1,804
Etiketlendiği Mesaj: 48 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Abi insanlardan umudu kestim ben o yüzden bu formdayım zaten her şeyi öğrenip yavaş yavaş ilerlemeye çalışıyom bu yolda yükselmek insanlardan daha fazla ilgi mi çekiyor

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Cinni ile ilk karşılaşmam Sen95 Sorularınız 6 01.08.21 09:37
Cinni baglama Mami Sorularınız 7 22.03.20 22:11
Cinni musallatı ortaya çıkarmak ve etkisiz hale getirmek Alikraa161 Sorularınız 2 23.11.19 14:35
Aşık ol aşık, eşeklikten vazgeç! Hal Tasavvuf Sohbetleri 0 03.05.19 11:47
Bektaşi cinni olur mu ? El Yiğit Sorularınız 3 22.04.19 01:15


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com