![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Sürekli el yikiyom karamsarim hiç yardım eden yok
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Niye elini yıkıyorsun alışkanlık mı? Kirli olma takıntısı mı?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Varolan kalıpları değiştirmek için ters bir çabayla kendi zihninize karşı mücadele etmek yerine onu arzu ettiğiniz tarafa doğru nazikçe yönlendirebilirsiniz. Ancak önce yıkıcı ya da değişimin önünde engel oluşturan kalıpları bir kenara çekmek, sonra da faydalı olanları eskilerin yerine yerleştirmek gerekir. Bu yoldaki en büyük engellerden biri de neredeyse herkesin sahip olduğu kontrolü kaybetme korkusudur.
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Obsesyon dediler gecmiyo
Alıntı:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Esma okumuyom çünkü ters etki yapıyor bende
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ters tepki derken nasıl bir ters tepki ayrıca okuduğunuzda ne kadar okuyorsunuz sayısı nedir.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Mesela 21adet okuyon o gunya biri kızıyor ya isimdast gitmiyor
Rast*gitmiyor olucak |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Teşekkürler ama yalan söylemiyorum 21adet nedir ki dimi ama öyle değil işte
|
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Neyim ben? | Ahşaptan hayaller | Sorularınız | 4 | 17.11.19 01:56 |