![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
selamun aleyküm, kişi kendine nefs ıslahı için, nefsi isteklerin ve gereğinden fazla şehveti arzuların kırılması için Yâ kahhar esmasını ebcedine göre veya sayısızca okuyabilir mi? herhangi bir sıkıntı çıkar mı?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Ama bence üzerine celal cekebilirsin. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ben hoşuma gitmeyen bir huyum için az miktarda çekmiştim ve huyumu rabbimin izniyle terk ettim. Niyetimi bu esmanın olumlu özellikleri üzerinden etmiştim.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Seyri Süluk'ta son Zikirdir.Çekebilirsin yalnız bu İsmi çekerken Edepli olman gerekir yoksa Ruhanisi tokatlayabilir seni o yüzden sana kalmış.Ya Kuddüs çekebilirsin bir de.Birde Suya 1Çay Kaşığı Oğulotu Ve Nane at iç Aşırı cinsel isteği azaltır.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ruhanisi fln değilde ismin tecellisini herkes kaldıramaz,belalar gelebilir yani
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
ayrıca bu illet neymişse her kes eziyet çekiyor yediğine içtiğine dikkat et doğal ürünler ye paket qıdalara dikkat et yemekten önce kureyş surəsi oku |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Güzel esmalarla edin kendinize de duanızı
Mesela ya kuddüsle günahlardan arınmak olabilir yani kötü alışkanlıkları vs bırakmak için veya ya mümin gibi bunları çekerseniz zaten iyiye yönelirsiniz birçok esma var yine aynı sonuca varabileceğiniz belki ya rahman ya rahim ya rauf vs |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Direk tokat.Edepli olmak lazım özellikle bazı Zikirleri yaparken çünkü öyle gerekir.Mesela 1000 Ya Kahhar okuyup ondan sonra ilk gün okunmasından sonra gidip cünüp olursan Ruhanisi tokatlayabilir. |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Faydalı Bilgiler - Okumalar - Sırlar | HeartLess | Diğer Havas Konuları | 15 | 07.09.24 04:19 |
| Nefsin yaratılış amacı ve mertebeleri | HacıBayram | Tövbeler & Uyarılar | 9 | 15.08.23 23:47 |
| Şanslı Kişi 👍 | Lojen | islam & islami Konular | 0 | 22.12.20 16:00 |
| Koronadan ölen kişi sayısını değil, diğerlerini de merak ediyoruz ! | fatih1 | Derin Konular & Beyin Fırtınası | 9 | 30.11.20 13:12 |
| "Sen olmasaydın, ey Habîbim, felekleri (kâinatı) yaratmazdım" kudsî hadisi | Kâf-u Nûn | Tasavvuf & Tarikatler | 2 | 10.10.20 02:47 |