Alıntı:
Düşünen Nickli Üyeden Alıntı
İç Anadolu'nun mide bulandıran gelenekleri yüzünden suç yine bize kalır ama katlinin caiz olmamasını anlayamadım namussuzluğun cezası şeriatta ölüm değil mi?
Bir de istediğim büyü veya türevleri değil.Allah'a yapılan bir ibadet olur işte bu zikir midir namaz mıdır bunun sonucunda da dileğin isteğin kabul görmesi.
|
Şeriata göre bu durum için ölüm cezası verilmez.
Eğer baban yaşıyor olsaydı ve bir zina olayı olsaydı iki tarafada recm verilirdi.
Ortada bir zina yok nefsi bir düşkünlük ve arzu var. Ölüm cezası verilemez çünkü annen bekar hükmünde ama tabi eğer şeriat sistemi olsaydı ülkemizde , dava ederek bir hak talep edebilirdin oda tazminat gibi para cezası gibi bir şey.
……….,
Günümüz mahkemelerindede o adama verilecek ceza ancak budur eğer haddi aşacak bir şeyler söylediyse farklı mevzular geçtiyse o halde içeri attırılabilir. Aynı şekilde şeriattada cezası ağırdır yani kısacası ne yazdığıda ne söylediğide mühimdir.
…….,
Ne okursan ne yaparsan yap namaz hariç!
İnsan iradesini etkileyen ve insanları tesir altına alan her şey büyüdür.!
El açıp dua etmek ve namaz kılmak hariç tabi.