![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#11
|
|||
|
|||
|
İmas abi herhalde te harfiyle karıştırdı .bilgim olmayarlak soruyorum abi kutub yazarken araya vav harfi de gelmezmi
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
neyse uzatmayacagim bu 3 harf ile kutub yazilmaz
zaten cokta onemli bir konu degil, nefesimize yazik
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Gardaş قطب yazılışı Arapça bu ebced karşılığı 111 dir bende uzatmıyorum.
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
once KUTUP dedin onu yazilişi bu. قطوپ sonra KUTUB dedin onun yazilisi قطوب şimdi KUTB yazilisini gosteriyorsun قطب
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Bak burada sana cevaben ''Kaf =100 Tı=9 be=2 yek ünü 111 eder o 28 eden toplamda Kef yerine Kaf yazdım. sehven oldu. ( قطب )'' yazmışım onun üzerine sen yanlış anlayıp te 400 eder dedin yanlış anlama da olabilir. Derdin ne
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
#19
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
kutup kutub yazdin yanlis oldugunu soyledim ebcedini verdigin kelimenin kutb oldugunu soyledim bilerek bilmeyerek herkes yanlış yazabilir, sonuçta ben alım degilim sende alım değilsin ,oyle ayarmi oldun, derdin ne gibi kelimelere gerek yok, ben sana gecmisinden dolayi saygi duyuyorum diye o tür konusmalara gerek yok yanliş yapmissan yapmişsindir, yanlisi kabul etmek erdemdir Agabey..
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
![]() |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Menzil cemaati ve sayılı zikir | Siyahinci571 | Sorularınız | 16 | 29.01.24 18:17 |
| Sayılı Günler Dünya Günleridir | Dua | Sizden Gelenler | 1 | 27.10.22 01:15 |
| Zikir Neden Arapça Olmalıdır? | Havasokulu | Zikir | 4 | 12.03.22 22:20 |
| Sayılı duaların sakıncası var mı? | Fark | Zikir | 1 | 22.10.21 21:08 |
| HIZIR Aleyhisselamın okuduğu zikir - vird | Hiç | Zikir | 34 | 30.11.19 15:07 |