Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cemaatte vird alanlar sayılı zikir neden çekemez

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #11  
Alt 04.02.24, 15:15
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 09.11.23
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 356
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Buyur kutub harflerinin ebced değeri toplamı 111
İmas abi herhalde te harfiyle karıştırdı .bilgim olmayarlak soruyorum abi kutub yazarken araya vav harfi de gelmezmi

Alıntı ile Cevapla
  #12  
Alt 04.02.24, 15:25
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,196
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Buyur kutub harflerinin ebced değeri toplamı 111
neyse uzatmayacagim bu 3 harf ile kutub yazilmaz
zaten cokta onemli bir konu degil, nefesimize yazik

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #13  
Alt 04.02.24, 15:42
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,910
Etiketlendiği Mesaj: 550 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Gardaş قطب yazılışı Arapça bu ebced karşılığı 111 dir bende uzatmıyorum.

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #14  
Alt 04.02.24, 15:49
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,910
Etiketlendiği Mesaj: 550 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Sadik36 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İmas abi herhalde te harfiyle karıştırdı .bilgim olmayarlak soruyorum abi kutub yazarken araya vav harfi de gelmezmi
Buyurt Arapça yazılışı vav harfi yok Osmanlıca ile karıştırabilirsin ebced karşılığı 111 dir.


__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #15  
Alt 04.02.24, 15:56
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 09.11.23
Bulunduğu yer: İstanbul
Mesajlar: 356
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Buyurt Arapça yazılışı vav harfi yok Osmanlıca ile karıştırabilirsin ebced karşılığı 111 dir.
Doğru söyledin abi Osmanlıcayla karistirmisim baktım şimdi

Alıntı ile Cevapla
  #16  
Alt 04.02.24, 16:03
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,196
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Gardaş قطب yazılışı Arapça bu ebced karşılığı 111 dir bende uzatmıyorum.
uzatmiyalim dedim ama

once KUTUP dedin onu yazilişi bu. قطوپ
sonra KUTUB dedin onun yazilisi قطوب
şimdi KUTB yazilisini gosteriyorsun قطب

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #17  
Alt 04.02.24, 16:30
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,910
Etiketlendiği Mesaj: 550 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
uzatmiyalim dedim ama

once KUTUP dedin onu yazilişi bu. قطوپ
sonra KUTUB dedin onun yazilisi قطوب
şimdi KUTB yazilisini gosteriyorsun قطب
Ayarmı oldun Türkçeye Arapçadan aktarırken hata olabilir kurban istersen uzat ne yapalım kastım kutb idi karadenizliyim bazen konuştuğum gibi yazabiliyorum.

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #18  
Alt 04.02.24, 16:35
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,910
Etiketlendiği Mesaj: 550 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Bak burada sana cevaben ''Kaf =100 Tı=9 be=2 yek ünü 111 eder o 28 eden toplamda Kef yerine Kaf yazdım. sehven oldu. ( قطب )'' yazmışım onun üzerine sen yanlış anlayıp te 400 eder dedin yanlış anlama da olabilir. Derdin ne

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #19  
Alt 04.02.24, 16:54
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 22,196
Etiketlendiği Mesaj: 5281 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bak burada sana cevaben ''Kaf =100 Tı=9 be=2 yek ünü 111 eder o 28 eden toplamda Kef yerine Kaf yazdım. sehven oldu. ( قطب )'' yazmışım onun üzerine sen yanlış anlayıp te 400 eder dedin yanlış anlama da olabilir. Derdin ne
benim bir derdim yok, yanlis yazıyorsun duzeltiyorum, oyle bu islerde konustugum gibi yazdim olmaz
kutup
kutub
yazdin yanlis oldugunu soyledim
ebcedini verdigin kelimenin
kutb oldugunu soyledim
bilerek bilmeyerek herkes yanlış yazabilir, sonuçta ben alım degilim sende alım değilsin ,oyle ayarmi oldun, derdin ne gibi kelimelere gerek yok, ben sana gecmisinden dolayi saygi duyuyorum diye o tür konusmalara gerek yok
yanliş yapmissan yapmişsindir, yanlisi kabul etmek erdemdir Agabey..

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
Alıntı ile Cevapla
  #20  
Alt 04.02.24, 17:00
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 4,910
Etiketlendiği Mesaj: 550 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
benim bir derdim yok, yanlis yazıyorsun duzeltiyorum, oyle bu islerde konustugum gibi yazdim olmaz
kutup
kutub
yazdin yanlis oldugunu soyledim
ebcedini verdigin kelimenin
kutb oldugunu soyledim
bilerek bilmeyerek herkes yanlış yazabilir, sonuçta ben alım degilim sende alım değilsin ,oyle ayarmi oldun, derdin ne gibi kelimelere gerek yok, ben sana gecmisinden dolayi saygi duyuyorum diye o tür konusmalara gerek yok
yanliş yapmissan yapmişsindir, yanlisi kabul etmek erdemdir Agabey..
Bak şimdi kutb ebced karşılığı 111 dedim. Sen yanlış anlayıp t karşılığı 400 dür dedin kutb harekelenince kutub okunur burdan az çok Arapça'ya vakıfsan anlaman lazımdı bende sana farklı gözle bakıyorum ama her halde beni banlandırma gibi bir amacın var sıkıntı yok. Sende yanlış anladığını kabul et.

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Menzil cemaati ve sayılı zikir Siyahinci571 Sorularınız 16 29.01.24 18:17
Sayılı Günler Dünya Günleridir Dua Sizden Gelenler 1 27.10.22 01:15
Zikir Neden Arapça Olmalıdır? Havasokulu Zikir 4 12.03.22 22:20
Sayılı duaların sakıncası var mı? Fark Zikir 1 22.10.21 21:08
HIZIR Aleyhisselamın okuduğu zikir - vird Hiç Zikir 34 30.11.19 15:07


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com