Alıntı:
Fefero365 Nickli Üyeden Alıntı
Selamun aleyküm menzil cemaatinde vird alanlar sayılı zikir çekmek iyi değil diyorlar bunun sebebi nedir çekersek neye sebep olur
|
Bu soruyu ben de soruyordum ve aldığım cevap şuydu:
"Bir hastalığından dolayi doktora gitsen ve doktor bir reçete yazsa o reçeteye uyarsın. Ne eksik ne fazla kullanirsin ilaçları. Verilen ilaçların yerine başka ilaclar kullanmak fayda etmez. O yüzden sen de sana verilen receteye uymalısın ki fayda görebilesin."
Bu durum beni hep rahatsız etti nedense. Bazen çevremden tevhid hatmi toplanirdi okuyabilir misin dediklerinde sayılı okuyamam demek acayip gelirdi. Şu an bir bağım yok cemaatle ama hâlâ sayılı okuma konusunda çekincelerim var. Sayılı okumayi ne kadar istesem de korkuyorum bir şey olacakmış gibi geliyor okuyamıyorum