Havas Okulu  

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cin filmi izlemek cinleri çeker

her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.


Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #11  
Alt 17.01.25, 09:21
HavasMuhasibi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 21.11.23
Bulunduğu yer: Ezel ile Ebed Arasında
Mesajlar: 329
Etiketlendiği Mesaj: 28 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
vsnw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamın aleyküm öncelikle cin filimi izlerken edindiğin tecrübelerden bahsediceğim bilinçli bir şekilde cin filimleri izledim öncedende böyle birşey okumuştum oturdum ve izledim tıkırdılar almaya başladım tavandan bilerek umursamadım dedimki acaba neler olucak bir yandan heyecanlıyım korkum yok ama cünkü zank diye karşıma dikilebilir vb olaylar yaşanılabilir diye ve izlemeye devam ettim ve yarını Gine izledim Gine aynı şeyler oldu cinler meraklı oldukları için kendileri hakkında acaba neler anlatılıyor diye izliyorlar yani bir cin filmi açtığınızda yanlız izlemiyorsunuz buda bilgi olsun sizlere

Ve aleykümselam diye söze başlayalım. İnsan aciz bir varlıktır ancak aynı zamanda yaratılmış, cinninin, melekutun saygıdan secde ettiği de bir varlıktır. Hayatta bulunma amacımız kulluktur. Aciz ve secde ettirilen bir kul.

Kardeşim, kıymetiniz bu kadar yüksekken, yapılması gereken şey kullukken, Rahman seni en güzel surette yaratmışken, bir şey izlediğinizde ürkmek ve korkmak ancak eksik iman belirtisi olsa gerektir. Zira korkulacak ve korkulunca sığınılacak tek şey Allahu Zülcelal'dir. O kullarına karşı ihsan sahibi olup merhametlidir. Günahlarınızdan sıyrılarak işe başlayın ve tövbeyi asla unutmayın.

Tıkırtı mı geldi, gülümseyin.
Yine izlediniz yine mi aynı şeyler oldu, gülümseyin. Çağırın hatta, gelin beraber izleyelim diye.
Yanında belirse dahi hoşgeldin mübarek diyin, selam verin.

Bir cin filmi, herhangi bir film, herhangi bir görsele bakarken, gözünü kapattığında, açtığında, korktuğunda, heyecanlandığında, uyuduğunda, uyandığında da asla yalnız değilsin değerli kardeşim. Sana şah damarından daha yakınım demez mi Rahim olan Allah? Yanına dikmedi mi kiramen katibin meleklerini?

Ehad olan yani tek olan sadece ve sadece bize bu satırları yazma nefesini veren, düşündüklerimizi, klavyemize aktarmamızı sağlayan, bize güç veren alemlerin Rabbine Hamd olsun.

Madem selamla başladık, selamla da bitirelim o vakit.

Esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu

Alıntı ile Cevapla
  #12  
Alt 17.01.25, 14:14
trhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 31.07.23
Bulunduğu yer: Kayseri
Mesajlar: 1,066
Etiketlendiği Mesaj: 33 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
HavasMuhasibi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ve aleykümselam diye söze başlayalım. İnsan aciz bir varlıktır ancak aynı zamanda yaratılmış, cinninin, melekutun saygıdan secde ettiği de bir varlıktır. Hayatta bulunma amacımız kulluktur. Aciz ve secde ettirilen bir kul.

Kardeşim, kıymetiniz bu kadar yüksekken, yapılması gereken şey kullukken, Rahman seni en güzel surette yaratmışken, bir şey izlediğinizde ürkmek ve korkmak ancak eksik iman belirtisi olsa gerektir. Zira korkulacak ve korkulunca sığınılacak tek şey Allahu Zülcelal'dir. O kullarına karşı ihsan sahibi olup merhametlidir. Günahlarınızdan sıyrılarak işe başlayın ve tövbeyi asla unutmayın.

Tıkırtı mı geldi, gülümseyin.
Yine izlediniz yine mi aynı şeyler oldu, gülümseyin. Çağırın hatta, gelin beraber izleyelim diye.
Yanında belirse dahi hoşgeldin mübarek diyin, selam verin.

Bir cin filmi, herhangi bir film, herhangi bir görsele bakarken, gözünü kapattığında, açtığında, korktuğunda, heyecanlandığında, uyuduğunda, uyandığında da asla yalnız değilsin değerli kardeşim. Sana şah damarından daha yakınım demez mi Rahim olan Allah? Yanına dikmedi mi kiramen katibin meleklerini?

Ehad olan yani tek olan sadece ve sadece bize bu satırları yazma nefesini veren, düşündüklerimizi, klavyemize aktarmamızı sağlayan, bize güç veren alemlerin Rabbine Hamd olsun.

Madem selamla başladık, selamla da bitirelim o vakit.

Esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu

Ağızına Gönlüne sağlık

__________________
Ahlaksız Alimin Alameti Kibirdir.

Ahlâksız kalmış güç insanı Firavunlaştırır.
Yarım ahlâklı iktidar insanı Yezidleştirir.
Terbiyeden yoksun bir servet insanı Karunlaştırır.
Ahlâksız ilim insanı Bellamlaştırır…
Güç zehirlenmesine müptela olmuş lâ dini düzen dünyaya bir yüktür.

“Kibirlenenler için cehennemde bir yer mi yok?” (Zümer Suresi 39:60 ).

Belam= terbiyesiz, aç gözlü, pisboğaz, obur
2. Bel'am din pazarlamacısıdır
Alıntı ile Cevapla
  #13  
Alt 17.01.25, 15:41
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 17.01.25
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 51
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
vsnw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Selamın aleyküm öncelikle cin filimi izlerken edindiğin tecrübelerden bahsediceğim bilinçli bir şekilde cin filimleri izledim öncedende böyle birşey okumuştum oturdum ve izledim tıkırdılar almaya başladım tavandan bilerek umursamadım dedimki acaba neler olucak bir yandan heyecanlıyım korkum yok ama cünkü zank diye karşıma dikilebilir vb olaylar yaşanılabilir diye ve izlemeye devam ettim ve yarını Gine izledim Gine aynı şeyler oldu cinler meraklı oldukları için kendileri hakkında acaba neler anlatılıyor diye izliyorlar yani bir cin filmi açtığınızda yanlız izlemiyorsunuz buda bilgi olsun sizlere
Aley kümselam,
Normal şartlarda böyle bir sebeple rahatsız edilme sözkonusu olmaz. Tetikleyici bir etken olmalıdır. Misal sözlerinizde tetikleyici etken olarak bir niyet seziliyor.

Şu noktaya dikkat çekmek istiyorum. "bilinçli bir şekilde cin filimleri izledim" diyorsunuz yani burada benim teorim tetikleyici etken sizin bu niyetiniz olabilir. "Niyet" geçerli bir tetikleyici etkendir. Bir nevi davet olarak görülebilir. Yani bu tür filmleri izlediğiniz için değil, karşı taraftan bir aksiyon beklentisine girişinize dair bir niyet muhtemel bir sebep olarak görülebilir. Tabi bu da bir teori.

Alıntı ile Cevapla
  #14  
Alt 17.01.25, 17:01
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 11.04.24
Bulunduğu yer: Bayburt
Mesajlar: 119
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
fatihmt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Aley kümselam,
Normal şartlarda böyle bir sebeple rahatsız edilme sözkonusu olmaz. Tetikleyici bir etken olmalıdır. Misal sözlerinizde tetikleyici etken olarak bir niyet seziliyor.

Şu noktaya dikkat çekmek istiyorum. "bilinçli bir şekilde cin filimleri izledim" diyorsunuz yani burada benim teorim tetikleyici etken sizin bu niyetiniz olabilir. "Niyet" geçerli bir tetikleyici etkendir. Bir nevi davet olarak görülebilir. Yani bu tür filmleri izlediğiniz için değil, karşı taraftan bir aksiyon beklentisine girişinize dair bir niyet muhtemel bir sebep olarak görülebilir. Tabi bu da bir teori.
Davet ne demek ilk önce sana teori değil gerçekleri anlatıyım davet istediğin bir şahısı bu dünyaya çağırmak demek tanıdığın veya tanımadığın bir şahsı ki davetlerde tanıdıklar çağrılır tanımadıklar genelde yanlışlıkla çağrılır veya heyecan aramak isteyenler çağırır olay nedir biliyormusun onlar her yerde tuvaletinde kapı aralarında tavan ve duvar boşluklarında senle aynı evi paylaşıyorlar farkında bile değilsin kendi alemleri var doğru ama yaşam alanlarımızda onların seviyorlar yaşadığımız alanları onlarda namus çok önemlidir en kafiri bile buna dikkat eder yatak odasını gözlemezler bakmazlar tabi bazıları vardır insan gibi namussuz bakmaya çalışırlar ama bunada Müslüman cinler ve allahın melekleri herşeyden haberdar olan Allah izin vermez oyüzden evde çıplak gezmeyin derler anladınızmı bu arada yatak odası dedim şimdi evli olmayanlar tek yaşıyanlar böyle dedim diye rahatça davranmayın dediğim evli çiftler için geçerli bilginize

Alıntı ile Cevapla
  #15  
Alt 17.01.25, 17:09
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 17.01.25
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 51
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
vsnw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Davet ne demek ilk önce sana teori değil gerçekleri anlatıyım davet istediğin bir şahısı bu dünyaya çağırmak demek tanıdığın veya tanımadığın bir şahsı ki davetlerde tanıdıklar çağrılır tanımadıklar genelde yanlışlıkla çağrılır veya heyecan aramak isteyenler çağırır olay nedir biliyormusun onlar her yerde tuvaletinde kapı aralarında tavan ve duvar boşluklarında senle aynı evi paylaşıyorlar farkında bile değilsin kendi alemleri var doğru ama yaşam alanlarımızda onların seviyorlar yaşadığımız alanları onlarda namus çok önemlidir en kafiri bile buna dikkat eder yatak odasını gözlemezler bakmazlar tabi bazıları vardır insan gibi namussuz bakmaya çalışırlar ama bunada Müslüman cinler ve allahın melekleri herşeyden haberdar olan Allah izin vermez oyüzden evde çıplak gezmeyin derler anladınızmı bu arada yatak odası dedim şimdi evli olmayanlar tek yaşıyanlar böyle dedim diye rahatça davranmayın dediğim evli çiftler için geçerli bilginize
Evet evde yalnız olunsa da daima mahremiyete uygun şekilde giyinmeye daima dikkat edilmelidir katılıyorum hiç bir zaman yalnız olmadığımızı unutmamalıyız elbette.

Alıntı ile Cevapla
  #16  
Alt 17.01.25, 17:14
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 17.01.25
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 51
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
vsnw Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Davet ne demek ilk önce sana teori değil gerçekleri anlatıyım davet istediğin bir şahısı bu dünyaya çağırmak demek tanıdığın veya tanımadığın bir şahsı ki davetlerde tanıdıklar çağrılır tanımadıklar genelde yanlışlıkla çağrılır veya heyecan aramak isteyenler çağırır olay nedir biliyormusun onlar her yerde tuvaletinde kapı aralarında tavan ve duvar boşluklarında senle aynı evi paylaşıyorlar farkında bile değilsin kendi alemleri var doğru ama yaşam alanlarımızda onların seviyorlar yaşadığımız alanları onlarda namus çok önemlidir en kafiri bile buna dikkat eder yatak odasını gözlemezler bakmazlar tabi bazıları vardır insan gibi namussuz bakmaya çalışırlar ama bunada Müslüman cinler ve allahın melekleri herşeyden haberdar olan Allah izin vermez oyüzden evde çıplak gezmeyin derler anladınızmı bu arada yatak odası dedim şimdi evli olmayanlar tek yaşıyanlar böyle dedim diye rahatça davranmayın dediğim evli çiftler için geçerli bilginize
ve ayrıca kötüler haricindekilerin inançtan bağımsız olarak hepsinin fıtratları gereği mahremiyete çok ileri derecede önem verdiğine tanık oldum bu da çok doğru takdir edilecek ileri bir hassasiyet

Alıntı ile Cevapla
  #17  
Alt 17.01.25, 21:10
 
Üyelik tarihi: 22.12.24
Bulunduğu yer: 🇹🇷
Mesajlar: 313
Etiketlendiği Mesaj: 5 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Cin filmi izlemeye gerek yokki zaten her yerdeler

Alıntı ile Cevapla
  #18  
Alt 19.01.25, 13:53
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 14.01.25
Bulunduğu yer: Türkiye
Mesajlar: 318
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

İslam’a göre, cinler ateşten yaratılmıştır ve gözle görülmeleri veya fiziksel dünyada doğrudan varlık göstermeleri mümkün değildir. Yani, cinler evlerimizde olabilirler, ama bizimle aynı boyutta değiller. Onların dünyası bizimkinden farklıdır.

Kur'an’da cinlerin varlığına dair pek çok bilgi bulunur. Mesela, cinlerin insanlardan önce yaratıldıkları belirtilir. Ama cinlerin insanlara zarar vermesi, Allah’ın izni olmadan mümkün değildir. Eğer cinlerden korkuyorsanız, Allah’a sığınmak en güvenli yoldur. Allah’ın adıyla okunan dualar, ayetler insanı bu tür tehlikelerden korur.

Yani, evde cin olduğunu düşünmek tamamen bir korku olabilir. Cinlerin varlığı inançla bağlıdır ama her şeyde olduğu gibi, Allah’a sığınmak, korunmak için en iyi yoldur.

Alıntı ile Cevapla
  #19  
Alt 21.01.25, 02:39
Gayretli üye
 
Üyelik tarihi: 11.04.24
Bulunduğu yer: Bayburt
Mesajlar: 119
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Beyaz Kalkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İslam’a göre, cinler ateşten yaratılmıştır ve gözle görülmeleri veya fiziksel dünyada doğrudan varlık göstermeleri mümkün değildir. Yani, cinler evlerimizde olabilirler, ama bizimle aynı boyutta değiller. Onların dünyası bizimkinden farklıdır.

Kur'an’da cinlerin varlığına dair pek çok bilgi bulunur. Mesela, cinlerin insanlardan önce yaratıldıkları belirtilir. Ama cinlerin insanlara zarar vermesi, Allah’ın izni olmadan mümkün değildir. Eğer cinlerden korkuyorsanız, Allah’a sığınmak en güvenli yoldur. Allah’ın adıyla okunan dualar, ayetler insanı bu tür tehlikelerden korur.

Yani, evde cin olduğunu düşünmek tamamen bir korku olabilir. Cinlerin varlığı inançla bağlıdır ama her şeyde olduğu gibi, Allah’a sığınmak, korunmak için en iyi yoldur.
Bunu bilsekte bilmesekte korkmaya gerek yok bir çoğu bilmiyordur çok azı biliyordur tecrübelerle sabit olanları yazarım

Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Çağrı filmi nasıl çekildi? DiLara Sinema ve Diziler 5 28.12.24 03:02
Cinleri olan adamdan nasıl korunurum gobeklimessi Sorularınız 12 21.11.21 12:21
Benzer benzeri çeker bitter Çekim Yasası 3 31.08.21 15:31
Kuran-da Nusaybin Cinleri 1 SiLence Cin & Şeytan & Melek & Ruh 3 06.12.18 16:03
Cinleri inkâr Eden Müslümanların Durumu Eylül Cin & Şeytan & Melek & Ruh 1 19.03.18 22:49


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
havasokulu1.com