![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ben şimdiye kadar yazdıgım vefklerin hiç birinin zikrini yapmıyodum cünkü mürşidim var ve izinsiz sayı tutup zikir cekmek yasak. Dedimki madem öle sayı tutmayım bu aralar allah ismi şerifi fettah ismi şerifi ve kafi ismi şerifi vefklerşnş yazdım ve her namazdan sonra sayı tutmadan bu zikirlerle mesgul oluyorum biraz ve bende biraz bas agrısı gerginlik oldu güzel gelişmelerin olacgı rüyalar falanda gmrüyo gibiyim dogru mu yapıyorum durum böle mi olmalı bilen bi arkadasım yardımcı olursa sevinirim..vefkleri saatinde ve safranla yazıyorum.
|
| Etiketler |
| sayı tutmadan zikir, vefk için zikir, vefke yapılan zikir |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Vefk Nasıl yapılır? Vefk Yaparken Dikkat edilecek hususlar | HeartLess | Vefk & Tılsım | 102 | 09.04.26 17:57 |
| Üçyüzalmışların Zikri (360 ların Zikri) | Sin | Zikir | 30 | 03.04.24 08:06 |
| iç Alemin Zikri, Düşünce Zikri, Dil Zikri ittifak edelim buyrun | hakancem42 | Sorularınız | 14 | 10.09.21 01:35 |
| Bu Vefki gümüşe kolye olarak yazdıracağım peki arkasına ne yazdırılır? | HasanEge | Sorularınız | 5 | 12.10.20 00:40 |
| Vefk nedir, ne işe yarar ? Vefk hakkında genel bilgiler.. | Eylül | Vefk & Tılsım | 8 | 02.02.20 16:54 |