![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
||||
|
||||
|
Neden ellerimizi açarız içten şekilde dua mızı etsek olmaz mı neden elimizi yüzümüze süreriz ?
|
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Neden yedi? | Ada | Sorularınız | 16 | 05.12.24 19:07 |
| dua okurken göz yaşarması neden olur? | Wonfers007 | Sorularınız | 1 | 05.01.24 16:44 |
| 40 gün 40 Vakia okurken, neden sıkıntı basıyor? | Duasever06 | Tecrübe Ettikleriniz | 10 | 01.12.21 12:41 |
| Zaafları tespit etme uygulaması | Och | Metafizik | 0 | 14.09.20 16:23 |
| Bunların cevabını verebilirler mi? | fatih1 | Derin Konular & Beyin Fırtınası | 4 | 07.09.19 21:02 |