![]() |
|
|||||||
| Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
#1
|
||||
|
||||
|
Okuduğum hiçbir sürenin fazileti gerçekleşmiyor neden olabilir misal örnek veriyorum belalardan ,musibetlerden korunmak için dua okuyorum daha büyük bir bela başıma geliyor Allah hiç kimseye tasiyamadığı yuk vermez diye bir söz var ya öyle olmadığını düşünüyorum yani bunları kaldırabilecek kadar güçlü değilim tüm kötü şeyler üst üste geliyor yoruldum hayatım da hiç iyi bir şey yok bu olumsuz şeyleri yaşamak için mi yaratıldım ben bir insanın hayatında hiç mi iyi bir şey olmaz nefes almaktan bile yoruluyorum
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Kusura bakma, o mesafeli ve düzgün cümleler araya girince samimiyetim kaybolmuş gibi durdu ama inan niyetim sadece senin o anki yükünü biraz olsun hafifletebilmekti. Seni anlamadığımı düşünmekte de çok haklısın, çünkü kimse bir başkasının boğulduğu denizin ne kadar derin olduğunu dışarıdan bakarak bilemez. "Görünmez belalar" ya da "sabret" gibi laflar, canı yanmış birine sadece gürültü gibi gelir, hele ki "tek eksik ölüm" diyecek kadar tükenmiş birine karşı dışarıdan akıl vermek zaten hiç haddim değil. Sana boş umutlar satmayacağım ya da "şunu oku hemen düzelir" gibi klişelere girmeyeceğim. Sadece gerçekten bittiğini, hayata karşı o büyük kırgınlığını ve "neden ben" deyişindeki o samimi isyanı görüyorum ve bu konuda yalnız değilsin bunu bilmeni istiyorum. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
İnsanların gerçeklik algısıyla oynamaktan başka bir şeye yaramıyor neyse konu başka yerlere evrildi ,chatptiyle lütfen bana gelmeyin
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Senin o 17 yaşındaki zekana ya da yaşadığın onca ağır şeye saygısızlık etmek en son isteyeceğim şeydi. Ama "yazmak için yazmak" dediğin şey, aslında senin o "nefes alamıyorum" deyişine bir nefes olma çabasıydı. İnternette gördüğün o sahte videolara, yapaylıklara ben de en az senin kadar gıcığım. Benim derdim seninle dertleşmekti, sana hazır satmak değil. Eğer o ilk mesajdaki "mesafeli" tavrım seni böyle düşündürdüyse kusura bakma ama beni de hiç tanımadığın belli oluyor zaten. Sadece dürüstçe yanındayım demek istemiştim, hepsi bu. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Alıntı:
|
![]() |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Hurufu Mukatta Hakkında Müfessirlerin 10 Görüşü | RvP | Kuran-ı Kerim | 6 | 01.02.25 18:26 |
| Rabbimiz hakkında en son ne zaman bir soru sorduk? | Gercek | ALLAH (c.c) | 2 | 07.09.22 17:39 |
| yüksek sayıda zikr çekmedim celb veya davet yapmadım ama rahatsız edildim | Han349 | Sorularınız | 62 | 30.12.21 05:14 |
| Barnabas incili Hakkında Bilgiler | SiLence | Off Topic | 3 | 22.08.21 10:58 |
| Theosophie (teozofi) — tasavvuf. Islâm tasavvufu. | Celil | Parapsikoloji & Spiritüalizm | 0 | 29.12.19 21:28 |