![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Siz ne görüyorsunuz. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Evet ustte var birde altta var s
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Abdestli olarak Allah rızası için cevşen-i kebir okuyacaksın diyor..
__________________
ve lakin cürmümüz vağfur,hatamız cümlece meşhur. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] maşallah üstadım bugün yine nüktedansınız
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Allah resmen davet ediyor,ruhanide resmen diyor ki hacılar hocalar çözemez bu meseleyi çünkü ben bedeninde değilim dışardayım.. Kendini korumayı öğrenmen gerekiyor.. Bu gün 50 kişi toplanıp hanene okuma yapsak kaçar gider,yarın yine gelecek.. demekki senin bu musibette yapman gereken bazı şeyler var öğrenilmesi gereken şeyler var
__________________
ve lakin cürmümüz vağfur,hatamız cümlece meşhur. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Kafamda yerleşik olan ağrı,gözümün önündeki perde? Bunlar kalkmıyor,rahatlıyorum sadece... Artık kemale er diye bir mesaj aldım geçen kendimce.. ilahî varsaydigim.. bilmiyorum kendi kendine iyileşmek zor bu illette hocam bence,ki siz de kendiniz iyilesmemissiniz nasıl bunu savunuyorsunuz. Sizin o risaleci abi vesilesi ile olmuş olan. Tabiki dualariniz ile o önünüze çıkmış gibi duruyor. Acizane görüşum. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Alıntı:
Cevşen-i kebir okumak mi ağır geliyor ? Allah imtihanı beşerin peşinden koş diye vermez,ben o ilginclikleri ne yaşarken ne de buraya yazarken şuan olduğum bilinçte değildim,yarında daha farklı olucak belki.. Görevlendirme yapıp üzerine bi sufli almak ister mısın? Kötünün iyisi istemezsin yine huzurun olmuyor.Yine beni dinlemiceksin onuda biliyorum,umarım en son doğru bilinç ve şuura gelirsin.. Bu gün kendine şu soruyu sor; Allah bu musibeti neden bana denk getirdi ? Ne yapmamı istiyor?
__________________
ve lakin cürmümüz vağfur,hatamız cümlece meşhur. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Alıntı:
Niçin dinlemeyeyim,tabiki dinliyorum. Evet cevseni her gün okumak ağır geliyor. Bazı zikirleri vs yapıyorum o uzun geliyor. Diye kandırılıyor olsam gerek. Her gün risale okurum ama.hem ilim hem Şifa niyetine.. Bende o soruyu soruyorum cevabını kendimce düşünüyorum.. ama tam kemale eremiyorum ki bu kafada ermek çok zor iyileşince farkına varılır daha çok sanırım . |
|
#10
|
|||
|
|||
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] aynen üstadım. Yani insan kendini korumayı bilmeli. Ama köpekle dalaşmaktansa, sahibine söylersin çeker alır üzerinden. Sahibine söylemenin en güzel yolu cevşen i kebirdir. Ne güzel münacattır o.
Ama insan da düşünmeli durduk yere bu köpek bana saldırmaz acaba ne ettik de bu it bize musallat oldu diye... Selametle |
![]() |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
| Duman parçacıkları | Lady | Bilim ve Teknoloji | 3 | 08.12.20 12:45 |
| Rüyada Tütün-Duman Görmek | Havasokulu | T Harfi Rüya Tabirleri | 0 | 07.10.17 00:04 |
| Rüyada Duman | Havasokulu | D Harfi Rüya Tabirleri | 0 | 29.09.17 22:28 |